raskaus ja samarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
onko hyvä yhdistelmä. äitini sanoo et en sais ottaa sitä mut kuitenkaan samarin pakkauksessa ei sanota et ei suositella raskauden aikana.. ja kun joudun melkeen joka ilta sitä ottamaan kamalaan närästykseen..

MÄ olen käyttänyt samariinia edellisessa ja tässä raskaudessa- Mulle sanottiin, että haitallista sitten, jos siinä oleva hedelmäsuola alkaa nostaa verenpainetta ja turvottaa. Itellä ei tuota ongelmaa ole, joten ihan huoletta oon ottanut,

Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:
MÄ olen käyttänyt samariinia edellisessa ja tässä raskaudessa- Mulle sanottiin, että haitallista sitten, jos siinä oleva hedelmäsuola alkaa nostaa verenpainetta ja turvottaa. Itellä ei tuota ongelmaa ole, joten ihan huoletta oon ottanut,

Mulle sanottiin samaa, ku istuin kolme päivää ja yötä rennie suussa nukkumatta juuri yhtään ja kaks pussia riitti päivässä!

Mulle sanottiin äitiysneuvolassa, että ei kannata juoda samarinia siinä olevan suolan takia. Rennietä suosittelivat sieltä. Mutta itse olen löytänyt paljon paremman ja toimivamman vaihtoehdon: Valmarin! Suosittelen!
http://www.valmarin.fi/

Yhteistyössä