RASKAUS JA SEKSI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Olen rv 32 ja mulla onki jo toosi iso maha mikä vaikeuttaa sitten "niitä" hommia! :) eikä enää niin kauheasti tee mieli, ehkä 2-3 kertaa kuukaudesa.
Kun olitte raskaana niin loppuiko seksi? milla raskaus viikolla ja miksi? Miten mies reagoi?

kertokaa niistä asennoista sitten, mitkä on parhaita? Mulla vaan on huono juttu siinä kun en saa mitenkään muuten kun jos olen alla tai sivuttain että ollaan kasvokkain....

Kun alun pahoinvoinnista pääsi niin mua ei pidätellyt mikään, olisin kaivannut kunnon panoa monta kertaa päivässä :D Enkä muista että mitään asentoa olis varsinaisesti hyljätty, vähän muutellen käy mikä vaan. Ei lähetyssaarnaajassakaan tartte naisen päällä maata, voi olla polvillaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
kertokaa niistä asennoista sitten, mitkä on parhaita? Mulla vaan on huono juttu siinä kun en saa mitenkään muuten kun jos olen alla tai sivuttain että ollaan kasvokkain....
Sitten hoidatte sinun saamisen jotenkin muuten. Monet naiset eivät koskaan saa varsinaisessa yhdynnässä ja silti harrastavat seksiä kerran viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Sitten hoidatte sinun saamisen jotenkin muuten. Monet naiset eivät koskaan saa varsinaisessa yhdynnässä ja silti harrastavat seksiä kerran viikossa.

Tai sit kuten meillä että joka toinen päivä vähintään sekstaillaan enkä saa yhdynnyssä.

No meillä on seksi ollut vähäisempää viime aikoina kun miehellä tuntuu olevan niin paljon kiireitä :( :( :( Mulla on rv 34 ja halut edelleen korkealla. Omiin sormiin tulee turvauduttua välillä monta kertaa päivässä :/

Meidän suosikkiasennot on onnistuneet edelleen, ja varmaan onnistuvat loppuun asti. Esimerkiksi niin että mies on kyljellään ja minä selälläni.

Seksiä koko raskausajan.<3

Asennoista mielestäni ehkä paras ison mahan kanssa on, että makaan kyljelläni ja mies on takana (kyljellään tai polvillaan). Myös 69 onnistuu ison mahan kanssa.;)