Raskaus ja suuseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainasattuujatapahtuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ainasattuujatapahtuu

Vieras
En ole raskaudenaikana ollut kovin innoissani suuseksistä saavana osapuolena, joten useinmiten siitä kieltäydyn kun mies sitä tarjoaa. Syinä on oma pieni epämiellyttävyyden tunne alapäätä kohtaan, koska minusta tuoksuu erilaiselta ja lima on erilaista kuin ennen ja sitä on runsaammin. Ja sen lisäksi se tuntuu erilaiselta, siis kosketus. No tänään sitten aamulla annoin lipaista kun kerran niin halusi, vaikka ilmaisin kyllä epävarmuuteni asian suhteen. Olin käynyt juurikin vessassa, mutta SILTI ku mies hetken aikaa oli puuhastellut lirahti pissaa. Ensin en tajunnut asiaa, ajattelin et mies "kuolaa" (:D), mut sit sanoinki siitä ja mies sanoi että ei huomaa mitään joten ajattelin et se siis kuolaa kunnes itsekin asian huomasi. Se oli mun kannalta kohtalaisen noloa, vaikka miehen reaktio olikin asiallinen ja sanoi että raskausaikana varmaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Silti se oli musta aika noloa ja meni fiilikset- varmaan molemmilta, vaikka mies kyllä hoiti yhdynnän ihan normisti eikä puhunut muutenkaan mitään sen kummempaa. Jännittää myös että nyt ei varmaan suuseksiä ole enää ikinä tarjolla edes raskauden jälkeen.. :( :D

Lähinnä kiinnostaakin että onko se kovin tavallista ja liittyykö juurikin raskauteen?

No minkälaista rohkaisua tarvitsisit? :) En ole kyllä myöskään kuullut, että kellekään muulle olisi moista sattunut.

Noh, se oli vain sellainen heitto.:) Yritin googlettaa asiaa, mut tulee vaan keskustelua ejakuloinnista, mutta en usko että asiasta olisi kyse, koska en ollut mitenkään erityisen kiihottunut, lähinnä jännittynyt. Ehkä mä vaan sit yritän elää asian kanssa ja toivon että ei tosiaan toistu! :D