raskaus ja vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmissaan

Vieras
Raskaustestin olen tehnyt ja plussaa näytti.
Mutta nyt ja jo aikaisemmin kun piti kuukautisten alkaa niin tulee ihan vaalean ruskehtavaa vuotoa,joka on tosi vesimäistä.
Mitä tämä nyt on?Aikaisemmin vuoto oli paksua limaa ja siis ei ole tullut kokoajan parina päivänä ja nyt sitten tänään tuota vesimäistä.Ja laskurin mukaan viikkoja 4.eli aivan alussa vielä.

Mulla on ollut kans alussa tuota vuotoa mutta ei oo tullu kesken. Sehän on aika yleistä kumminkin ja ei se aina keskenmenoa tarkoita, ainakin jos ei tuu paljo verta ja ei ole kipeä. luulen että mulla tulee se limakalvoista.

Mulla vuodon aiheutti hematooma(vuotoa oli rv6-rv13) ja itse olin varma että keskenmeno kysymyksessä,ultrassa kuitenkin näkyi pienen pieni syke ja tuo pelon aiheuttaja on 10 kk ikäinen

Ei ole kiinnitymisvuotoa enää tuossa vaiheessa. Jos vuoto jatkuu, on kysymyksessä luultavasikin keskenmeno :( Itsellä viimeisimmässä keskenmenossa ensin pari viikkoa hyvin niukkaa vuotoa, välillä jopa päivä pari niin ettei tullut mitään. Kyllä se siitä sitten isommaksi muuttui...Ja kaikki tuli itsellään pois.

Yhteistyössä