Pakko kysyä teiltä konkareilta että mikähän on meneillään?
Olen ollut kohta 2v ilman pillereitä, seksiä harrastetaan aktiivisesti, menkat ollu säännölliset n.1v kierto 28pvä aika tarkalleen.
Tässä kierrossa painon nousua,mielialan vaihteluja yms. alkoi n. kp 26 oltiin ihan varmoja että nyt olen raskaana kaikki viittas siihen..
kp. 31/28 testi johon tuli haalea plussa n. 20 minutissa (herkkyys 25)
kp. 33/28 testi johon tuli vahvempi plussa n. 20min. (herkkyys 10)
kp. 35/28 testi johon tuli puhdas nega (antaa kuulema yli 99% oikeen tuloksen)
kp. 38/28 verta tulee paperiin illalla ja aamulla tamponissa vain vähän verta ja siihen se jäi
nyt menossa kp 42/28 ja ei ton iltaisen vuodon jälkeen tullut mitään.
Kuulostaako tää joltain ongelmalta kehossani vai raskaudelta,keskenmenolta?? Mies aivan onnessaan raskaudesta ja niin olisin minäkin, en vaan halua pettyä aina uudestaan ja uudestaan enkä uskalla tehdä testejä kokoajan.
Onko kellään vastaavia kokemuksia tai neuvoja?
Olen ollut kohta 2v ilman pillereitä, seksiä harrastetaan aktiivisesti, menkat ollu säännölliset n.1v kierto 28pvä aika tarkalleen.
Tässä kierrossa painon nousua,mielialan vaihteluja yms. alkoi n. kp 26 oltiin ihan varmoja että nyt olen raskaana kaikki viittas siihen..
kp. 31/28 testi johon tuli haalea plussa n. 20 minutissa (herkkyys 25)
kp. 33/28 testi johon tuli vahvempi plussa n. 20min. (herkkyys 10)
kp. 35/28 testi johon tuli puhdas nega (antaa kuulema yli 99% oikeen tuloksen)
kp. 38/28 verta tulee paperiin illalla ja aamulla tamponissa vain vähän verta ja siihen se jäi
nyt menossa kp 42/28 ja ei ton iltaisen vuodon jälkeen tullut mitään.
Kuulostaako tää joltain ongelmalta kehossani vai raskaudelta,keskenmenolta?? Mies aivan onnessaan raskaudesta ja niin olisin minäkin, en vaan halua pettyä aina uudestaan ja uudestaan enkä uskalla tehdä testejä kokoajan.
Onko kellään vastaavia kokemuksia tai neuvoja?