raskaus keskenmenon jälkeen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adalmina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Adalmina

Vieras
Hei!
sain keskenmonen n. joulukuun puolessavälissä(rv.5+5) ja eilen testasin selvän plusssan...olen päästäni ihan pyörällä...uskoako olenko raskaana vai voiko raskaús hormoonia olla viel veressä edellisestä raskaudesta?raskausoireita kyllä on....jos jollain on koekemuksia olisi mukava kuulla...

Sitten toinen asia joka huolestuttaa..vatsakivut. viimeyönä heräsin erittäin kovaan vihlovaan alavatsakipuun, kipu on ihan häpyluun päällä alavatsalla kesti n.5-10min. samallaisia kipuiluja minulla oli edellisellä kerralla kun oli raskaana joka meni kesken. Onko tämä jotain normaalia kipuilua jota alkuraskaudessa voi olla vai mistä voi juohtua??viimeksi kun keskenmeno tuli ja vuoto alkoi silloin ei juuri tälläistä kipua ollut mutta aikasemin tosiaan parikin kertaa oli....olen kyllä niin peloissani että tämänkin raskauden kanssa käy huonosti kun nyt raskauduin heti keskenmeno jälkeen ettei ollut yksiäkään menkkoja. ei oikein tiedä mitä tekisi...ajatukset juoksee laidasta laitaan ja muuta ei osaa ajatella kuin raskautta...stressaan kyllä paljon asioita muutenkin vatsalla että voiko noi olla jotain vatsakramppeja....en ole lääkkärissä käynyt eikä nyt ihan heti siihen ole mahdollisuuttakaan kun olen lähdössä vielä matkalle 2vko:ksi. kertokaa jos jollain ollut vastaavaa että mmiten tässä osaisi rentoutua ja ruveta nauttimaan ja uskomaan että kaikki menee hyvin loppujen lopuksi......

Yhteistyössä