raskaus"mörsääminen" ja laiskottelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja how
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

how

Vieras
Eli, miten estää liika herkkujen syönti ja jaksaa ylläpitää liikkumista?
Viime raskaudessa jäi synnäriltä ylimääräisiä kiloja vielä 6, ja nyt olis tavoitteena pysyä koko raskaus kunnossa eikä alkaa luisua liikunnasta ja popsia herkkuja vaikka mieli niitä nyt kovin tekisikin! :D Väsymys on vain valtava! Ei millään jaksaisi lähteä lenkille niin kuin oli tapana ennen raskautta. Kerran viikossa olen sentään saanut vielä käytyä fat burningissa.

Mieskin jo kauhulla odottaa et "kohta alkaa varmaan reidet taas leviämään" :D
Kun nyt olen vasta päässyt samaan kuntoon kuin ennen esikoista, niin en tahtois taas takas samaan tilanteeseen..

No... Sitä ylimääräistä kuuluu varmaan tulla jonkin verran, jos olet nyt edes normaali painoinen, sillä elimistö varautuu imetystä varten! Ehkä jotkut ylipainoiset selviävät ilman "lisäkiloja", mutta kyllä niitä kiloja jonkun verran normaalisti jää ja varmaan tippuvatkin sitten muutamassa kuukaudessa ihan itsestään. :)

En kyllä alkaisi mieheltä kuuntelemaan mitään reisien levenemis-juttuja. Painoa saa ja pitääkin tulla.
Ei kai siinä sen kummempaa kuin että jätät herkut kauppaan jos et niitä halua syödä.

Mulla toimi motivaattorina ihan se raskaus itessään, kun aattelin että terveellinen ruokavalio, ulkoilu ja liikunta on vauvalle hyväks. Se oli oikeestaan tärkein motivaatio sille että raskauden aikana ulkoilin enemmän ja söin paljon terveellisemmin kun "normaalisti". Esim. lenkkeilyn otin siltä kannalta että "ulkoilutan" vauvaa, kun normaalisit oon laiska lähteen ulos.

Sivutuotteena tuolle ei raskauskilojakaan jääny, vaikkei se ollu siinä se pointti.

Yhteistyössä