raskaus oireet?

onnellinen saimaalta

Uusi jäsen
14.03.2011
1
0
1
Odotan 6+3 neljättä lastani, nuorin on jo seitsemän joten enään muista onko tämä normaalia, eli vielä viime viikolla olin todella väsynyt ja kahvi ei maistunut laisinkaan, vaikka olen ollut aina suurkuluttaja, nyt yhtäkkiä väsymys on helpottanut ja kahvikin taas maistuu? mitä se tarkoittaa että oireet hävisivät? olen aivan hädissäni että onko masussa kaikki hyvin :(

ei välttämättä ole mikään vialla masussa. Itse odotan tokaa lastani ja multakin oireet katosivat käytännöllisesti katsoen yhden yön aikana vaikka aluksi oli pahoinvointia ja väsymystä ja ties mitä. Nyt rv 8+6 ja kävin tänään varhaisultrassa tuulimunaepäilyn takia ja kaikki oli niinkuin pitää! Lääkäri selitti että varsinkin naiset, jotka ovat ennenkin olleet raskaana, sopeutuvat raskaushormooniin paremmin eli alkuraskaudesta voi tulla oireita, mutta kun mennään jokunen viikko eteenpäin, elimistö oppii käsittelemään hormoonia eri tavalla koska on sitä aiemmin käsitellyt eli ei tule semmoisena shokkina elimistölle (niinkuin esikoistaan odottaville usemmiten käy) ja oireet saattavat hävitä! Kummallista mutta niin se vaan kuulemma menee.. Tietenkään mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma mutta tsemppiä!

Yhteistyössä