raskaus+ rusehtava vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Moi!

Kuinka monella on ollut alkuraskaudessa vuotoa?
Itselläni on nyt rv 8+2 ja nyt ensin tiistaina jäi rusehtavaa vuotoa paperiin ja nyt sitten tänä aamuna myös. eli oli kaksi välipäivää kun ei vuotoa tullut.
Sekava teksti mutta onkohan syytä huolestua. Tämä on toinen raskaus ja ekassa ei ollu vuotoja.
Kuinka yleistä tällainen on ja päättyykö tällaiset raskaudet yleensä keskenmenoon?

Mulla oli ihan samalla tavalla ja sain kyllä sydänhalvauksen, mutta tuolla neiti pötköttelee omassa kopassaan, eli ei ainakaan mulla tiennyt keskenmenoa. Ekassa raskaudessa ei ollut mitään vuotoja ja oli 8 viikon paikka myös mulla eli paperi värjäytyi parina päivänä punaiseksi.

Rusehtava vuoto on onneksi vanhaa verta, onkos sulla nyt menkkojen aika? (toiset poisjääneet menkat) sitä vanhaa verta voi poistua sieltä silloin, tai periaatteessa muulloinkin. Rusehtava vuoto on yleensä harmitonta, kirkas veri on sitten asia erikseen, sehän on tuoretta.

Minulla oli molemmissa raskauksissa viikkojen 7 tietämillä rusehvaa vuotoa. Meni kyllä niin saman kaavan mukaan molemmilla kerroilla. Ensin oli muutaman päivän vuotoa, sitten pari päivää väliä ja taas muutaman päivän pientä vuotoa. Molemmat raskaudet meni ihan hyvin loppuun asti.

Yhteistyössä