Raskausaikana yölliset orgasmit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lima

Vieras
Heh, olen toista kertaa raskaana ja sama "vaiva" alkanut taas uuden raskauden myötä, mikä oli ensimmäisenkin aikaan; herään yöllä orgasmiin, siis ilman mitään seksiä, rassailua, unta tms. Herään vain erittäin voimakkaaseen orkkuun. Eipoä ole paha vaiva ollenkaan, lähinnä huvittava vain :D Ja herää ainakin aina hyvällä päällä!
Onko samaa ilmennyt muillakin?

on ilmennyt täälläkin..lähinnä se on huvittavaa ja tosiaankin herää hyvillä mielin..mulla ei esikoisen aikan ollut tätä "vaivaa" mut nyt toisen raskauden myötä on..

Joo mulla kakkosen odotuksen aikana nyt ollut sama "vaiva" ensimmäisen ja toisen kolmanneksen aikana... nyt loppuraskaudessa ei enää yöllä orkkuja saada, juostaan vaan pissillä ja valvotaan :/

Mulla nää kyllä oikeesti aiheutti hieman huolta silloin raskauden alkupuolella, kun olin vuotojen takia saikulla, ja mm. seksi kiellettiin.... onneksi nämä yölliset orgasmit eivät vuotoja kuitenkaan aiheuttaneet.

Minulla ei raskausaikana ollut, kun suonenvedot ym valvotti. Eikä ihan vauva-aikana, kun se vauva valvotti... Mutta kun yöt alkoi nukkumaan koko perhe sikeämmin, niin on saanut taas nautiskella unissa :p

Minulla kyllä yöorkkujen määrä on suoraan verrannollinen harrastettuun seksiin. Ylilataus purkautuu sitten itsestään, ellei miestä. Minulla voi tulla useita peräkkäin, havahdun välissä, ja taas jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ei raskausaikana ollut, kun suonenvedot ym valvotti. Eikä ihan vauva-aikana, kun se vauva valvotti... Mutta kun yöt alkoi nukkumaan koko perhe sikeämmin, niin on saanut taas nautiskella unissa :p

Minulla kyllä yöorkkujen määrä on suoraan verrannollinen harrastettuun seksiin. Ylilataus purkautuu sitten itsestään, ellei miestä. Minulla voi tulla useita peräkkäin, havahdun välissä, ja taas jatkuu.

Mulle ei sit vissiin mikään riitä, seksiä on ja se on upeaa, silti yöllä n. kerran viikossa tulen ja tulen ja tulen...

Mulla tulee ilman raskautta ja mua ne ärsyttää, kun herään siihen, kun orkku on just tuloillaan ja itse on pakko hoitaa loppuun. Tulis nyt edes ihan loppuun asti itsekseen.

Mulla oli sama homma toisen lapsen odotuksen alussa. Ensimmäistä odottaessa en muista ainakaan samaa "vaivaa". Luin jostakin että alkuraskaudesta verenkierto lisääntyy alapäässä, ja muutenkin on jotenkin painontunnetta yms. ja se kai aiheuttaa myös sen että on erityisen herkkänä.. Kannataa nauttia alkuraskauden "vaivasta" kun loppuraskaudesta ainakin itsellä on ollutkin fiilikset aika vähissä, kun olo on kömpelö ja kaikkia pikkuvaivoja.t

Yhteistyössä