Raskausajan dementiasta imetysdementiaan... *ihan höhlä mie*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
:laugh:
Siis mie oon ihan höhlä. Mun piti tuossa aiemmin tänään soittaa mun isälle. Mie selaan puhelintani, ja soitan. Samaan aikaan mieheni puhelin alkaa soimaan kirjahyllyssä. Mie otan miehen puhelimen ojentaakseni sen hänelle, mutta totean hämmästyneenä, että mun isäni soittaakin just siihen puhelimeen.
Huikkaan miehelleni, että vastaan siihen, ja katkaisen oman puheluritykseni.

No, se miehenikin puhelin lakkaa soimasta ja mie kärttyisänä selitän miehelleni, että nyt mun isä taas jotain pelleilee tai jotain.
Soitan uudestaan omasta puhelimestani, ja samalla hetkellä mieheni puhelin alkaa taas soida.
Mies huutaa, että hän vastaa itse, ja mie vien hälle puhelimen.

Mies alkaa nauraa ihan sikana, kun ottaa puhelimensa ja kysyy multa, miksi mie soitan hälle? :o :ashamed:
Mie tavaan omaa puhelintani.. Soitetaan ICE **** ja mie ihan tosissani selitän, että "Tässä lukee soitetaan Ii-see-ee, eli niinkun isä, miks se hälyyttää muka miehelle?!" :snotty:

Mies nauraa vedet silmissä... ja mie vaan hoen Ii-see-ee, eli isä... kunnes lopulta meni perille, että ei isä kirjoiteta I-C-E vaan I-S-Ä :whistle:

Ei kai tää voi olla kun dementiaa, vai mikä klementtiini se on tauti, kun ihan tutut asiat vaan häviää mielestä :whistle: , kuten nyt se miten se isä kirjoitetaankaan :kieh:

Taitaa olla ihan normaalia =) Mäkään en osannut synnytyksen jälkeen esim. kertoa saairaalassa hoitajalle kuka olen, mutta oon kyllä vedonnut kipulääketokkuraan kun kaverit on aiheesta kuittaillu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Taitaa olla ihan normaalia =) Mäkään en osannut synnytyksen jälkeen esim. kertoa saairaalassa hoitajalle kuka olen, mutta oon kyllä vedonnut kipulääketokkuraan kun kaverit on aiheesta kuittaillu :xmas:

Jokos sä aurinkokunta sait vauvan? Ollu hetken poissa palstalta..

mulla on ollu tosi paha "dementtia" synnytyksen jälkeen... siis ennen muistin kaiken ja tarkasti ja hyvin, mutta nyt kyllä pätkii ja pahasti... en aina edes muista mitä olen ajattelemassa, saati sitten puhumassa.. jne..

Pakko kertoa tässä taas kahden noin puolivuotiaan vauvan äidin sekoilut:

Toinen suunnitteli tekevänsä esikoiselleen synttärikakun, ja ennen kauppaan lähtöä tarkisti keittokirjasta, montako munaa tulee kahdeksan munan kakkuun.

Toinen äiti oli määrätty varaamaan aika sokerirasituskontrolliin puolen vuoden kuluttua synnytyksestä. Useampaan otteeseen tämän kevään aikana hän mietti, kuinka vanha vauva on suunnilleen silloin, kun synnytyksestä on kulunut puoli vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:

Toinen suunnitteli tekevänsä esikoiselleen synttärikakun, ja ennen kauppaan lähtöä tarkisti keittokirjasta, montako munaa tulee kahdeksan munan kakkuun.

Toinen äiti oli määrätty varaamaan aika sokerirasituskontrolliin puolen vuoden kuluttua synnytyksestä. Useampaan otteeseen tämän kevään aikana hän mietti, kuinka vanha vauva on suunnilleen silloin, kun synnytyksestä on kulunut puoli vuotta.

:laugh: *pyyhkii kyyneleitä* Ihanaa, että toisetkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä