Raskausajan jatkuva seksihimo, muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellinoora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ellinoora"

Vieras
Eli rv 28 mennään, ja minua "vaivaa" jatkuva seksin himo.. Luulin alkuun, että se on vaan jokin ohimenevä vaihe alkuraskaudessa, mutta nyt vaikka masukkaa alkaa jo olemaan, ei menoa haittaa :D
Onko ihan normaalia, vai olenko epänormaali :o/

Varsinkin alkuraskaudesta himoitsin miestäni niin paljon, ja useasti päivässä, että välillä suutuin melkein, kun hän sanoi, että "haloo, en minä kokoajan jaksa" :D :D

Apua!!

[QUOTE="Ellinoora";26662642]Eli rv 28 mennään, ja minua "vaivaa" jatkuva seksin himo.. Luulin alkuun, että se on vaan jokin ohimenevä vaihe alkuraskaudessa, mutta nyt vaikka masukkaa alkaa jo olemaan, ei menoa haittaa :D
Onko ihan normaalia, vai olenko epänormaali :o/

Varsinkin alkuraskaudesta himoitsin miestäni niin paljon, ja useasti päivässä, että välillä suutuin melkein, kun hän sanoi, että "haloo, en minä kokoajan jaksa" :D :D

Apua!![/QUOTE]

Mulla taas ihan toisinpäin! Siis oisin mielummin repiny varpaankynteni irti ku tehny mitään seksiin liittyvää KOKO raskauden ajan; kyllä olen kamala, pidin miestä selibaatissa sen koko ajan... Mutta sitten kun vauva synty, niin naps! Heti kun jälkivuoto loppui, niin alko semmonet halut että oksat pois! Vauva on nyt 5kk:tta eikä loppua näy. Mies nyt ei tietenkään valita ja musta meidän seksielämä on parempaa kun ennen. Tiedä sitten miksi. o.O

Yhteistyössä