Raskausajan päiväkirja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tytteli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tytteli"

Vieras
Heippa!

Olen kovasti yrittäny googlettaa netistä, mistä löytäisin itselleni raskausajan päiväkirjan! Sellaisen, johon kirjoittaa viikottaisia tuntemuksia/ajatuksia yms. ja joka sisältäisi mielellään myös asiatietoa. Löysin ainoastaan Ritva Prieurin kirjan, joka on kustantajalta loppu! :(

Onko joku tietoinen saako tällaista mistään? Itekku en tykkää alottaa ihan vaan päiväkirjaan kirjottaan/koneella esim.Wordillä.

Kiitti! :)

En tiedä mistä niitä saa valmiiksi ostettua,kun mä oon tenyt sellaisen ihan itse.oon ostanut nätin vihon ja koristellut sen mieleni mukaan tarroilla ja vauva aiheisilla kuvilla ja teksteillä.

Mun mielestäkin kannattaa ennemmin tehdä itse.. kirjoittaa vaan vihkoon tuntemuksiaan ja jos sitä asiatietoa haluaa, niin voi laittaa netistä tulostettuja, lehdestä leikattuja tai kirjasta kopioituja leikkeitä siihen, lisäksi omia kuvia tai lehdistä leikattuja tms. :) Runoja ym :heart:

[QUOTE="xxxx";23970766]Itse kirjaan ihan excliin per viikko.. :)[/QUOTE]

Niin no joo, en niinkään tuntemuksia vaan oireita. :)
Niitä on kiva katsella seuraavissa raskauksissa että oliko tällaista jo silloin ja kuuluuko tämä asiaan.. :)

- kolmatta odottava -

Viisi vuotta sitten esikoista odottaessani A. Christine Harrisin Odotus päivä päivältä toimi minulla tässä tarkoituksessa. Kirjassa kerrotaan päivä päivältä sikiön kehityksestä, mutta myös äidissä tapahtuvista muutoksista yms. tietoa. Muistiinpanotilaa on siellä täällä. Lisäksi on valmiita "miltä olosi tuntuu tänään?" kyselyitä (mieliala, energiataso, ruokahalu, onko aamupahoinvointia tai mielihaluja) ja myöhemmässä vaiheessa sikiön liikkeet ja supistukset).

Nyt yritin etsiä ko. kirjaa ystävälleni lähetettäväksi ulkomaille, mutta en löydä sitä enää mistään... Tämä oli mielestäni parempi (yksityiskohtaisempi ja ilman lukuisia mainoksia) kuin neuvolasta silloin saatu Vau'kirjan (?) vastaava "opas".

Yhteistyössä