raskausarpi-voidetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mizollen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja manna-:
cocoa butter, ainoa joka on mulla toiminut poistamaan jälkeenpäin, ja auttais jos oisin käyttänyt jo raskausaikana!

Ei se rasva ole arpia poistanut. Jos olisi, sehän oli lääketieteellinen sensaatio.

Joo ei siihen ihonalaiskudokseen oikeen pysty vaikuttamaan. Geeneissä se on, äidilläni ei ikinä tullut kummastakaan raskaudesta yhtään raskausarpea, eikä ole tullut minullekaan, ei yhden yhtäkään...

Hae Weledan raskausarpiöljyä, se on ihan parasta!

Tosi öljymäistä onkin ensin, mutta imeytyy ihan saman tien ihoon. On muuten jonakin vuotena äänestetty maailmalla ykköseksi raskausarpien ehkäisykeinona. Luontaistuotekaupat myyvät monessa paikkaa tietääkseni, omani tosin hain Espanjasta (siis kun olin siellä muutenkin).

Toinen on Biothermin Biovergetures, valkoinen iso pakkaus jossa vähän sinistä väriä muistaakseni aavistus. Ja kolmantena juuri tuo Body Shopin Cocoa Butter (kuulemma, tätä en ole kuitenkaan itse testannut).

Voin kertoa, että lihoin raskausaikanani 28kg ja vatsani olikin todella valtava, mutta ainuttakaan raskausarpea en saanut ja vatsani on nyt vuosi synnytyksestä yhtä tiukassa kunnossa kuin ennen raskauttakin.

Rasvasin ja öljysin ihoani vähintään kaksi kertaa päivässä kahdella ensin mainitulla aineella jo heti siitä asti kun testi näytti plussaa. Ja join paljon vettä. Tärkeintä oli,että rasvasin ihoani heti jos yhtään tuntui että sitä alkaisi kiristämään. Eli ennaltaehkäisin arpia.

Kyllähän se ihotyyppikin vaikuttaa ja joillekin arpia varmasti tulee jos on tullakseen, mutta ainahan voi yrittää; Ehkei juuri sinulle myöskään arpia tulekaan :)

Voihan sitä ostaa kalliitakin voiteita, mutta mä olen rasvannut vatsaani ihan perusnivealla kuten ennenkin (sininen purkki), eikä yhtään raskausarpia ole tullut (about kuukausi la:aan) ja maha on jo melkoisen iso.

Tuo body shopin kaakaovoide on vielä parempi sellaisena puikkona, joita Body Shopista myös saa. Jos sinulle tulee arpia niin et pysty ahkerimmallakaan rasvailulla niitä estämään. Minulle tuli arpia vasta kahdella vikalla RV:llä, ja nekin oli vkot 40-42. Rasvasin tosi hyvin ja tuo puikko oli ainakin mieletön, samaa ttuotetta kuin se vartalovoi mutta sottasi paaaaljon vähemmän.

minulla on tullu murrosiän aikana "raskausarpia" reisiin ja rintoihin. haluaisin niistä eroon,joten voiko joku kertoa että paljon nuo kyseiset tuotteet maksavat? ja eikö ole muuta vaihtoehtoa arpien poistamiseksi kokonaan muuta kuin laserhoito?

Raskausarvista ei pääse koskaan eroon kokonaan. Aikaa myöten ne haalistuvat ja kutistuvat mutta iho on vaurioitunut pysyvästi. Arpia ei kannata hävetä, eivätkä ne ole maailmanloppu. Melkein kaikille tulee raskausarpia jo murrosiässä kun keho muuttuu nopeasti.

Rasvasin kaikella mahdollisella ja pidin rasvakäärettä jopa viimeiset ajat. Lapsi meni yli vkon, jona aikana kasvoi hurjasti. maha repersi kahden viimeisen viikon aikana. Jos lapsi olisi syntynyt vaikka viikkoa ennen, ei arpia olisi tullut. Seuraavassa raskaudessa ei tullut arpia, mutta lapsi syntyikin kuukasi aiemmin kuin edellinen.

5000 euroa maksaa vatsanmuotoilu. Sitä odottaen.

Yhteistyössä