P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Miten olette saaneet ne pois? onko teillä jokin voide auttanut?
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Miten olette saaneet ne pois? onko teillä jokin voide auttanut?
Ne on ihan kivoja *uskottelee itselleenkin*
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:miulla on haalenneet kun oon käyttäny Avonin voidetta mut ei ne oo pois lähteneet
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:miulla on haalenneet kun oon käyttäny Avonin voidetta mut ei ne oo pois lähteneet
minkä merkkistä voidetta?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:miulla on haalenneet kun oon käyttäny Avonin voidetta mut ei ne oo pois lähteneet
minkä merkkistä voidetta?
Avon arpijuovia hälventävä ja selluliittiä vähentävä voide, tässä jaksossa 12 maksaa 19,90?
Alkuperäinen kirjoittaja mamika:Mulla autto avonin rasva. En tosiaankaa uskonu siihen enkä olisi edes viittiny koittaa mutta kaveri testas ensi ja kun sillä lähti niin koitin sitte ittekki. Suosittelen!