Raskausarvet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ne pois lähe. vaalenee ajan kuluessa. Mua ei ne haittaa, ompahan muisto raskausajasta :D Ja niitä on tosiaan niin valtavasti ja leveitä ja syviä,ettei niitä mielellään esittele julkisesti.

Mua ei enää omani häiritse, ainakaan paljon. ihan olen jo bikineissä kehdannut kulkea. Viime kesänä ei tullut mieleenkään, sen verran karmealta näytti vatsanahka (isokokoinen poika syntyi toukokuussa). Oli niin järkky vatsanahka, että taisin jonkun kyyneleen sen takia tirauttaa.
Kyllä ne tosiaan onneksi vaalenee, ja vaaleat arvet ei mua itseäni ainakaan haittaa, ne muistuttaa mua äidiksi tulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
miulla on haalenneet kun oon käyttäny Avonin voidetta mut ei ne oo pois lähteneet

minkä merkkistä voidetta?

Avon arpijuovia hälventävä ja selluliittiä vähentävä voide, tässä jaksossa 12 maksaa 19,90?

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
miulla on haalenneet kun oon käyttäny Avonin voidetta mut ei ne oo pois lähteneet

minkä merkkistä voidetta?

Avon arpijuovia hälventävä ja selluliittiä vähentävä voide, tässä jaksossa 12 maksaa 19,90?

Voidetta tulee käyttää säännöllisesti (päivittäin 2*)
ja tuloksia on tullut kun, on käyttänyt tätä tuotetta 3kk.
Purkissa säilyttämällä voide ei tehoa.

-Pitkäjänteisyys yhdistettynä säännöllisyyteen +

Alkuperäinen kirjoittaja mamika:
Mulla autto avonin rasva. En tosiaankaa uskonu siihen enkä olisi edes viittiny koittaa mutta kaveri testas ensi ja kun sillä lähti niin koitin sitte ittekki. Suosittelen!

ai auttaa vaikka olisi niin pahasti revennyt että on sellaiset "railot"
voi kun löytäisikin tähän muun avun kun veitsen..
mitä en tietenkään tekisi.

Yhteistyössä