Te joilla kokemuksia vuorokausiseurannasta sairaalassa (erityisesti naistenklinikalta mutta muutkin), kertokaa millaista se oli. Mihin aikaan vuorokaudesta sinne mennään, kuinka usein sokerit otetaan ja mistä (sormenpäästä ?). Onko aamun paastosokeri sellainen 12 tunnin paasto vai miten? Ruoka lienee diabeetikoille tarkoitettua. Itse saan aamuarvot pysymään kurissa guaremilla ja proteiinipitoisella iltapalalla, sairaalassa siihen ei liene mahdollisuutta vaan syödään mitä tarjotaan? Pääsikö sieltä ulos esim. lenkille?
Toinen kysymys. Jos saitte insuliinit ja synnytitte naikkarilla, vietiinkö vauva heti osastolle seurantaan vaikka kaikki olisi ollut kunnossa ( vauva hyvävointinen) eli vierihoitoon ei heti saa? Tämä on minun suuri kauhuni. Osastolla vanhemmat sallitaan klo 11-21 joten jos vaikka synnytän yöllä, en näe vauvaani ennenkuin aamupäivällä? Kättärillä sain imettää rauhassa tiheästi ja nostaa lievästi laskeneita sokeriarvoja normaalille tasolle rauhassa. Mutta naikkarilla tätäkö ei sallita?
Ja vielä. Kuinka nopeasti dieetti on alkanut purra arvoihin? Ovatko laskeneet heti vai onko mennyt esim. viikko?
Tässä näitä mieltäni ahdistavia kysymyksiä.
Toinen kysymys. Jos saitte insuliinit ja synnytitte naikkarilla, vietiinkö vauva heti osastolle seurantaan vaikka kaikki olisi ollut kunnossa ( vauva hyvävointinen) eli vierihoitoon ei heti saa? Tämä on minun suuri kauhuni. Osastolla vanhemmat sallitaan klo 11-21 joten jos vaikka synnytän yöllä, en näe vauvaani ennenkuin aamupäivällä? Kättärillä sain imettää rauhassa tiheästi ja nostaa lievästi laskeneita sokeriarvoja normaalille tasolle rauhassa. Mutta naikkarilla tätäkö ei sallita?
Ja vielä. Kuinka nopeasti dieetti on alkanut purra arvoihin? Ovatko laskeneet heti vai onko mennyt esim. viikko?
Tässä näitä mieltäni ahdistavia kysymyksiä.