Olen rv 24+5 raskaana ja mulla ennestään rasvamaksa sekä ihon kutinaa ollut jo vuosia johon syön antihistamiinia. Nyt raskausaikanakin on ollut kämmenien, käsien ja jalkapohjien kutinaa mutta olen pitänyt "normaalina" kun niin on ollut vuosia ja setiritsiini on auttanut. Nyt viikko takaperin noin alkoi mahaa kutisemaan välillä ihan hillittömästi. Puhuin tänään oireistani neuvolassa ja mut pistettiin heti huomiselle labraan jossa otetaan maksa-arvot sekä jotkut sappihapot?
Maksa-arvothan on varmasti kohollaan jo rasvamaksan takia mut vaatiiko tuo hepatoosi diagnoosi myös sappiarvot koholle vai miten?
Miten vakava sairaus/tila tuo raskaushepatoosi on? Onko kellään ollut? Pelkään kamalasti vauvan puolesta ja menen jo melkein paniikkiin? Onko mahdollista saada terve vauva vaikka mulla tuo todettais jo tässä vaiheessa raskautta? Apua
Mitä tapahtuu jos tuo diagnoosi mulle annetaan? Joudunko sairaalaan tms?
Maksa-arvothan on varmasti kohollaan jo rasvamaksan takia mut vaatiiko tuo hepatoosi diagnoosi myös sappiarvot koholle vai miten?
Miten vakava sairaus/tila tuo raskaushepatoosi on? Onko kellään ollut? Pelkään kamalasti vauvan puolesta ja menen jo melkein paniikkiin? Onko mahdollista saada terve vauva vaikka mulla tuo todettais jo tässä vaiheessa raskautta? Apua
Mitä tapahtuu jos tuo diagnoosi mulle annetaan? Joudunko sairaalaan tms?