Raskauskeijun David raskaustestit, oletteko käyttäneet ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Ketkä ovat käyttäneet nuita David raskaustestejä, kertokaahan tuleeko nuihin
testeihin aina viivanpaikka ?
Kuvittelin näkeväni hyvin hyvin hailakan viivan, mutta luulen sen olevan viivanpaikka
pelkästään ja testasinkin liian aikasin, kp 23 ja 24.

Huhuu, tietääkö joku paremmin nuista testeistä ? :wave:
Niin ja miulla on vaihteleva kierto n 21- 28 pv. Oireita on ollut, mutta jotkut oireet tulee
muutenkin ennen menkkoja ja huono olo selittyy vatsataudilla. Toisaalta uskon etten ole raskaana
mutta välillä kuitenkin pilkahtaa toivo.

En oo kyllä saanut ko. testeihin koskaan mitään viivantapaistakaan, joten toivotaan tärppiä sinne!! =)

Juu, toivotaan että olisi tärpännyt :) ei auta kun ootella joko menkkojen alkamista tai
tehdä uusi testi parin päivän päästä.
Voi olla että toivo saa näkemään olemattomia. :)

Kais - kyllä David liuskatesteihin ainahin tulee viivanpaikka monelle herkästi(lue plussanneet pinosta)
..puikkotestiin puolestaan harvemmin.

Plussatuulia!:heart:

Ps. Tässä jo pari kertoili, ettei viivanpaikkaa ole heille tullut - monelle vaan tulee, miullehin: /
..riippuu paljon virtsan koostumuksesta miten vahvasti/näkyvästi testi reagoi esim. silloin JOS virtsassa ei HCG hormonia..M U T T A..mie sain eräässä tärpissä dpo12 ensin aamupisusta harmahtavan viivan paikan..ja seuraavasta sitten puikkotestillä punertavan haamuisen.(testit molemmat David testejä)

Viimeksi muokattu:
Viivanpaikkoja en muista saaneeni, mutta Prisman Pregcheckillä sain suht selkeän plussan (dpo9), kun David ei näyttänyt vielä mitään. Davidin puolesta en siis välttämättä liputtaisi. Viivan vahvistuminenkin oli vähän sitä ja tätä verrattuna pariin muuhun testiin...

Jep - David testi näyttää hitaammin sen vahvistuvan tärppi viivasen, kuin moni muu testi..mutta miulla testiajan jälkeen aina sen viivan paikan nega kierroillahin.

Viimeksi muokattu:
Mä olen käyttänyt enkä ole saanut viivanpaikkoja. Viime kuussa plussasin niillä. Dpo 11 selvä plussa aamupissasta. Tiedätkö milloin sulla oli ovis?

Ovis oli luultavasti ti-to eli 3-5.1 aikoihin, varmaa päivää en tiedä. Nyt kp 24 menossa ja kiero on yleensä n 21-28 päivää.

Kais - kyllä David liuskatesteihin ainahin tulee viivanpaikka monelle herkästi(lue plussanneet pinosta)
..puikkotestiin puolestaan harvemmin.

Plussatuulia!:heart:

Ps. Tässä jo pari kertoili, ettei viivanpaikkaa ole heille tullut - monelle vaan tulee, miullehin: /
..riippuu paljon virtsan koostumuksesta miten vahvasti/näkyvästi testi reagoi esim. silloin JOS virtsassa ei HCG hormonia..M U T T A..mie sain eräässä tärpissä dpo12 ensin aamupisusta harmahtavan viivan paikan..ja seuraavasta sitten puikkotestillä punertavan haamuisen.(testit molemmat David testejä)

Kiitos plussatuulista :) :heart: Katsotaan miten akan käy, oottelen tässä viellä pari
päivää, ellei menkat ala sitten, kuhan jaksaisi vaan ootella.

Kais - siulla noiden "tuntemustesi mukaan, dpo:t jotahin: dpo10-12 välillä..
..parisen päivää kun odottelet, niin luulisi testin jo jotahin kertoilevan tilanteestasi.:)

Prismat&Cittarit myy edullista Pregcheck testiä(2x/liuska paketti, jotahin 3e luokkaa)
..kun vaan testiajalla tulkitsee, toimii mitä mainioimmin!

..vaikka..kyllähän ne David testitkin yleensä jo dpo12 jotahin haamulaista vä-hin-tään alkaa näyttämään, mikäli tärppi käynyt.

Viimeksi muokattu:
Kais - siulla noiden "tuntemustesi mukaan, dpo:t jotahin: dpo10-12 välillä..
..parisen päivää kun odottelet, niin luulisi testin jo jotahin kertoilevan tilanteestasi.:)

Prismat&Cittarit myy edullista Pregcheck testiä(2x/liuska paketti, jotahin 3e luokkaa)
..kun vaan testiajalla tulkitsee, toimii mitä mainioimmin!

..vaikka..kyllähän ne David testitkin yleensä jo dpo12 jotahin haamulaista vä-hin-tään alkaa näyttämään, mikäli tärppi käynyt.

Miekin laskin dpo suurin piirtein, ootelen pari päivää ja jos ei menkat ala ni testaan uudestaan. Kunhan jaksaisi odottaa. :)
Mie olin niin höhlä että piti kokeilla David ovulaatiotestiä äsken ja hyvin hyvin vaalea viiva näyttäisi ehkä tulevan, joskus oon kuullu että ovulaatiotesti voisi näyttää raskauden, mutta varmaan pitäisi olla sitten yhtä vahva kuin kontrolliviivakin. :D
Kaikkea sitä keksiikin kokeilla, kun ei malttaisi. :)

Mulla Davidin liuskatesteissä on näkynyt viivanpaikka ihan testiajalla, kun sitä katsoo oikeasta kulmasta. Ja todellakin nämä tulokset olleet negatiivisia... Tee parin päivän päästä joku toinen testi, PregCheckit ovat saaneet kehuja :) Tsemppiä!! =)

Kiitos mur- mur ja Hennu 86 tsempauksesta :)
Parin päivän päästä teen uuden testin, pahoin pelkään kyllä että menkat alkaa kuitenkin kohta. : /

Nyt kp 26 menossa, ei näy viellä menkkoja, mutta koko ajan on tunne että kohta alkaa, selkäkipuja
on, kuten aina menkkojen alkaessa.
Eilen kuitenkin tilasin lisää raskaustestejä, saas nähdä onko niille sitten enää käyttöä.

Viimeksi muokattu:
Mulla Davidin herkkä 10 testi näyttää niin olematonta viivaa vielä (jos äkkiseltää kattos niin vois luulla negaks) nyt vaikka menkat myöhässä 1-2 päivää. Pregcheckin liuska 25 herkkyys näyttää jo kunnon plussaa =) Että itse en suisittele noit Davidin testei, jos haluaa kunnon vastauksia testeihin :p Tosin seki on aika yksilöllistä, mitä ne testit kenelläki näyttää. Viivanpaikkaa en oo koskaan saanut mihinkään testiin.

Mä sain davidin testillä hailakan punaisen viivan kun menkat oli päivän myöhässä ja seuraavana päivänä testasin davidilla uudestaan niin viiv oli huomattavasti vahvempi :) Että en sitten tiedä. Sen jälkeen en ole enään testaillut enkä muillakaan testeillä. Aattelin et kaks plussa testiä riittää :D

Mä olen käyttänyt enkä ole ikinä saanut viivanpaikkoja. Nytkin plussasin niillä, puikkomallisilla. Dpo 9/10 haalea plussa aamupissasta ja lähti tummenemaan päivä päivältä.

Nyt vasta rv 4+3

En ollut sitten raskaana, kun tein tämän aloituksen.
Nyt olisi taas piinaviikot. Kp 17 ovulaatiosta 5-6 päivää ja ovulastiosta lähtien on ollut kipuja.
Pittää ehkä hankkia uusia testejä lähipäivinä :)
Tsemppiä Nuorallatanssija, toivottavasti ei sulla ala menkat.

Viimeksi muokattu:
Daavid roskishaamu/testiajan jälkeen
Heippa... kuinka usein mammaksi.fi sivuilta tilattu Daavid testi antaa roskishaamun testiajan jälkeen?
Illalla tein noin kello 22.00 vielä ovistestin jotka antoi minulle kaksi selkeää viivaa...
En ole saanut moiseen raskaustestiin edes tuota roskisviiva... :/ ja nyt olen ihan ymmälläni että mitä tuo tarkoittaa...?

Yhteistyössä