Raskauskeijun r-testit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja babar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tais juuri näillä tulla kolme viivaa, mutta oli varmaan joku maanantaikappale mitä on varmaan kaikilla firmoilla. Sain myös haamun aiemmin noilla, mutta siinä oli kyllä väriä. Että liekö ollut joku kemiallinen.

En muista oliko niissä sitten viivanpaikkaa, mutta jos siinä viivassa ei ole väriä niin sitten en siihen sen enempää kiinnittäisi huomiota. Oli merkki mikä tahansa.

Viivanpaikkaa en itse ainakaan ole erottanut aiemmin ja nega on ollut puhdas nega. Nyt sitten kolme liuskaa sain ihan ihan hailakoita haamuja, clearbluen digitaalisella "raskaana"... elikkäs ne ei sitten tummentunut ollenkaan mulla noi testit vaan oli ihan kuin viivanpaikka värillä...

Itse sain haamun jo 9 päivää ovulaation jälkeen joka tummeni päivä päivältä. Nyt 18 päivää ovulaation jälkeen alkaa molemmat viivat olla tasavahvat. Aikaisemmin en saanut mitään viivan paikaa, nega oli aina tyylipuhdas nega. Nuo digitaaliset Clearbluet näyttää todella vahvaa ainakin itselläni jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Mutta onnea raskaudesta jos haamun olet saanut testiin!! :flower:

Ei tullut viivanpaikkoja nege kierrossa täyttä negaa, plussassa eka haaleetakin haaleempaa haamua, joka oli sit kunnon viiva kun menkat myöhässä päälle viikon. Digitaalisella sai jo tuloksen raskaana 1-2 vkoa kun nuo näytti haamun haamua.
Nyt rv 25+5

Yhteistyössä