Raskauskilot alussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulleroinen

Vieras
Onko kellään painoa tullut lisää ku nolette menneet TOISELLE neuvolakäynnille?? Ja kuinka paljon?
Mulle tullut nyt noin 2kg ja huomenna neuvola, pelottaa että mitä se sanoo :(
Eka neuvolakäynti oli rv 7+jotain ja nyt huomenna on sitten 12+6

:(

mä jouduin lopettaa mun liikuntaharrastuksen raskauden takia joten läskiä on siis saattanut siitäkin syystä kerääntyä (en oo keksiny mitään kiinnostavaa vielä tilalle).
Ja huono olo iskee jos ei syö jotain usein...

ärrr.

Alkuperäinen kirjoittaja pulleroinen:
niin ja lisään vielä että harrastin siis judoa, ettei kukaan nyt luule etten ole uskaltanut jatkaa esim lenkkeilyä tms :D

No joo, ei ihme et sen lopetit.. mut voithan nyt jatkaa sit lenkkeilyllä...

kyllä on. jo ensimmäisellä neuvolakäynnillä 8+1 oli tullut kaksi kiloa alkupainoon lisää ja toisella käynnillä 16+5 vielä kolme siihen päälle. Sama tahti kuin kahdessa edellisessä raskaudessa, joissa on kokonaispainonnousu ollut 12-13 kg. "Normaalipaino" on alle 50 kg...

mulla on noussut paino alussa nopeammin, vaikka olenkin liikkunut entiseen malliin. sit tuosta viikosta 25 eteenpäin painonnousu on ollut hidasta...kiloja on yleensä tullut se 12-16. eli normaali määrä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja pulleroinen:
niin ja lisään vielä että harrastin siis judoa, ettei kukaan nyt luule etten ole uskaltanut jatkaa esim lenkkeilyä tms :D

No joo, ei ihme et sen lopetit.. mut voithan nyt jatkaa sit lenkkeilyllä...

juu no käyn lenkillä, mutta tosi harvoin... yksin en yhtään tykkää käydä lenkillä ja kaverit harvoin kerkeää samaan aikaan kun mä tai sitten ne ei jaksa lähteä...

Tylsää. :(

Mulla oli tullut ekan ja toisen neuvolan välillä melkein kuusi kiloa...tosin välissä oli aika monta viikkoa, kun eka neuvola oli rv 7 ja toinen rv 16. Ei ollut neuvolan mukaan pahakaan, kun jakoi viikottaiseksi painonnousuksi mutta kyllähän se vähän pysähdytti. Nyt ei olekaan sitten tullut lisää vaan paino pysynyt samassa. Tasaantunut siis. Jotkut kuulemma vaan keräävät alkuraskaudessa paljon painoa, vähemmän näitä tapauksia mutta normaalia sekin.

Yhteistyössä