raskausmaha jo nyt tosi pallona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pötsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pötsi

Vieras
Minun vatsa on paisunut tämän tokan raskauden aikana ihan valtavaksi jo nyt (rv 17). Esikoista odottaessa maha oli näin iso joskus viikoilla 30. :( jotenkin hävettää koko maha enkä tiedä oikein miksi. Äsken oli telkkarissa joku ohjelma jossa nainen oli sairaalassa synnyttämässä, ja mun maha on vähintään yhtä isona jo nyt. Joo tiedän, ei ole kummoisia ongelmia minulla..

Mä en ole koskaan hävennyt raskausmahaani, vaikka viimeksikin se oli tosi, tosi iso jo varhain. Mun mielestäni paljon epämiellyttävämpää on olla jollain rv 10, kun kuitenkin suurin osa pömpöstä on ihan turvotusta ja läskiä. Hieman kyllä viime raskaudessa nolotti käydä jumpassa sen jättimasun kanssa, kun ohjaajat katsoivat aina kauhulla, että " voi ei, tuolta se yksi taas vaappuu, toivottavasti ei nyt vaan ala täällä synnyttämään".

Niin mutta se just tässä ehkä hävettääkin. Että ei ole vielä ns oikea vauvamaha vaan just jotain turvotusta. Pahoinvoinnin takia jouduin syömään vähän ja usein, ja de myös näkyy. Tuntuu kun kaikki vaan jää vatsaan ja mitään ei tule ulos.

Yhteistyössä