Raskausmahan muoto ja ihmisten mielipiteet siitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupaistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hupaistunut

Vieras
Odotan kolmatta ja olen taas pistänyt huvittuneena merkille miten eri mielipiteet ihmisillä on siitä minkä mallinen raskausmaha on.

Itselläni on sekä poika että tyttö ja heistä oli molemmista samanlainen vatsa. Vatsa lähinnä tuossa edessä, ei takaa näkynyt kun peilistä katsoi. Samanlainen on nytkin ja tyttö kaiketi tulossa.

Pari viikkoa sitten eräs ystävä sanoi, että sulla on kyllä niin selvä tyttömaha kun se on noin sivulle levinnyt. Ihmettelin mielessäni että mitenköhän se näkee tämän sivulle levinneenä. Meni viikko niin toinen ystävä sanoi, että on toi vaan selvä poikamaha kun on ihan tossa edessä. :DD

Itse en usko pätkääkään vatsan muodon kertovan vauvan sukupuolesta. Mutta eniten naurattaa juuri se, että miten toiset ihmiset näkee saman vatsan "tosi levinneenä tyttövatsana" ja toiset niin että se on ihan edessä.

Mulla on viidellä aiemmalla ollut aina vatsa edessä ja hitaasti kasvanut niinkuin tälläkin kertaa. Lähes aina saanut kuulla kommenttia, että poika tulossa :D Ei näy maha takaa eli ei ole levinnyt koskaan. Tosin meillä on viidestä lapsesta kaksi poikaa ja kuudennen sukupuoli jää salaisuudeksi syntymäänsä asti. Että mun "poikamahoista" on tullut myös tyttöjä..

Mulla oli tytöstä sekä pojasta edessä ettei takaa maha näkyny mut pojasta masu oli loppuun asti ihan ylhäällä,alkoi tissien alta ja tytöstä roikkui alhaalla kokoajan. Miehen serkku oli sanonu kun tyttö syntyi et nyt ei enää mikään pidä paikkaansa kun tollasesta mahasta tulee tyttö =)
Noita muitten kommentteja on tosiaan aika mielenkiintosta kuunnella.

Samalla ihmisellä on tavallisesti samanmallinen vauvamaha, johtuu nimittäin ihan ruumiinrakenteesta kasvaako maha sivuille vai eteen.

Minulle sanottu aina että poika tulossa, kun maha edessä, mutta niin vain yksi kolmesta onkin tyttö. :)

Mulla on kans ollut sellainen edessä oleva raskausmaha, molemmissa raskauksissa. Tai siis, kaikkien muiden paitsi anopin mielestä. Ihmetteli ekan kohdalla ääneen pojan tuloa, kun oli "niin leveä tyttömaha", toisen kohdalla taas tytön tullessa "mitäs minä sanoin, kyllä sinulla olikin niin leveä tyttömaha" :D

mulla oli ihan sama että yks sano et on tyttömaha kun sivuille leviää ja toinen sano et poikamaha kun on vaan pallo edessä (semmonen se kyllä olikin vaikka tyttö tuli) :D

Mulla kans on ollut 4 kertaa "poikamaha". Silti 2 tyttöä ja 2 poikaa sieltä masusta on maailmaan tupsahtanut. Esikoista kun ootettiin, meitä jo suunnilleen onniteltiin pojasta ja monet puhui, kuinka meille on poika tulossa, tyttö kuitenkin tuli. Jotkut oli sitten ihan ihmeissään, että miten sieltä nyt tyttö tuli.... :D

Mulle myös joka toinen sanoi että selvä poikamaha, ja joka toinen että tyttö tulee varmasti. Ihan huuhaa uskomuksia!

Mut se oli vaan huvittavaa.
Ärsyttävää oli se, kun jossain rv 30 jälkeen kun maha oli tosi isona jo, niin joka toinen kenen kanssa puhu niin heitti että "entä jos siellä onkin kaks, ku se on noin iso?"
Ja kun vastas että ei ole, ultrassa on käyty pari kertaa eikä siellä ollut kuin yks, niin vielä jankattiin että "mutta ootsä IHAN varma, kun toi on noin iso toi maha?"

Joo, mä tiesin, että se oli ISO, mutta ei sitä nyt jankkaamaan tarvi alkaa. Ja kun oikeesti sitä sai väittää vastaan monta kertaa päivässä :headwall:
En kestä jos kohta alkaa sama tivaaminen taas..

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
En kestä jos kohta alkaa sama tivaaminen taas..

Tämä on oikeasti ärsyttävintä mitä raskaana olessa voi olla.
Kumpi sieltä tulee, näytäs masua niin katson kumpi tulossa, paljon sykkeet niin niistä tietää kumpi tulee,mitä oireita on ollut niistä tietää kumpi tulee, alahan nyt kertoa kumpi on tulossa ja tämä kaikki alkaa siittä mulla kun ultrassa on käyty..jumaliste :kieh:

Yhteistyössä