M
Mietityttää..
Vieras
Voiko pelkkä päänsärky olla ainoa merkki raskausmyrkytyksestä?? Mulla viikkoja 34 ja jumalaton päänsärky.. Verenpaineet ok kun kotona mittari. Onko kellään omakohtaista kokemusta tai muuten vaan tietoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:oletko jotain lääkettä koettanut ottaa?ei auta vai? Siin tapaukses soittasin johku lekurille ja kysyisin tuosta...
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:Raskausmyrkytyksen kolme oiretta on kohonnut verenpaine, valkuainen virtsassa ja turvotus. Mulla käynnistettiin eka synnytys tuontakia viikolla 38, kun kaikkia kolmea löytyi. Pää oli kipeä kohonneen verenpaineen takia.
Pelkkä päänsärky ei ole oire raskausmyrkytyksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mietityttää..:Voiko pelkkä päänsärky olla ainoa merkki raskausmyrkytyksestä?? Mulla viikkoja 34 ja jumalaton päänsärky.. Verenpaineet ok kun kotona mittari. Onko kellään omakohtaista kokemusta tai muuten vaan tietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla näin:Raskausmyrkytyksen oireita en itse huomannut ollenkaan, jäin rutiinineuvolassa "kiikkiin" kohonneen verenpaineen ja valkuaisen vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:Tänään mulle ja lääkäri sano, ettei ole pelkällään myrkytyksen oire
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:Tänään mulle ja lääkäri sano, ettei ole pelkällään myrkytyksen oire
Mutta valkuaistahan ap ei tiedä. Voihan sitä olla myös.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:No herranen aika. Jos ei 1g Panadol auta siten, että särky häipyy niin MIKSI et käy tarkistuttamassa tilannetta synnyttäjien vastaanotolla?? Raskausmyrkytys on hengenvaarallinen tila äidille tai sikiölle tai molemmille. Oman voinnin kyllä tiedät, mutta et sikiön. Ei kantsis kuunnella muiden kokemuksia vaan käydä sydänkäyrässä ja tutkimuksissa. Tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja rv27:Minusta olisi hassua epäillä pelkän päänsäryn takia raskausmyrkytystä.