Raskausoireet ja niiden alkaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esikoista toivova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esikoista toivova

Vieras
Kuinka aikasin teillä alko raskausoireet? Ja mitä oireita oli?

Nyt kp23/32...Ja tissit kipeet ja turvoksissa...

Ikinä ei ennen menkkoja tissit ole mielestäni kipeet ollu...
Viime kierrossa meni kans kipeeks ja sillon sain jotain ihme viivoja testiinki, mikä ei kumminkaan plussa ollu...

Ja millä testillä monet saa aikasin jo haamua testiin?

Niin toki ne on yksilöllisiä mutta tosiaan vähän jotain osviittaa haen...

Tänään olis 3+1 ja mietin voisko muka olla jo raskausoireena tuo tissi kipu?

Samanlaiset oireet kun menkkojen alkamisessa. Niin lukee melkein joka paikassa.
Mulla nipisteli oviksesta kuukauden eteenpäin alamahaa, ja kamala väsymys alkoi vähän ennen menkkojen oletettua alkamisajankohtaa ja joskus kp25 tais loppua kahvinjuonti kun oksetti jo ajatus. kp27testasinkin haamun ja kp28 kävin labrassa ja selvä plussa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minulla on 8.v haamu. Neuvolas sanottiin et haamu tulos on yhtä kuin plussa. Minulla se oli

Saanko kysyä (jos muistat :D ) että milä testillä testasit tuon haamun ja muistatko vielä että missä vaiheessa kierto oli?

Jos sulla kierto 32, ovis on varmaan ollut siinä kp 16-18, joten tuskin kp23 vois olla mitään oireita vaikka raskaana olistkin! Mulla aina tissikipu oviksesta menkkojen alkamiseen asti. Raskaana tissikipu ja menkkakipu ovat sitten aina vaan jatkuneet vaikka menkat myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mulla nipisteli oviksesta kuukauden eteenpäin alamahaa, ja kamala väsymys alkoi vähän ennen menkkojen oletettua alkamisajankohtaa ja joskus kp25 tais loppua kahvinjuonti kun oksetti jo ajatus. kp27testasinkin haamun ja kp28 kävin labrassa ja selvä plussa.

Kuinka pitkät kierrot sulla oli?

Ajoittain juilii mahaa ja selkää mutta tosi hennosti...
Voi vitsit

Ihan järjetön paleleminen. Luulin, että johtui siitä, että työhuone oli loman jäljiltä jotenkin viileä, mutta mutta oli kyllä elokuu... Jouduin pukemaan kaksi villatakkia ylle ja silti palelin. Palelu meni ohi nopeasti, mitään muuta oiretta en muista.

Mulla noin viikkoa ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa oli tissit jo arat. Sitten niihin aikoihin kun menkkojen ois pitäny alkaa, oli maha kipeä, ihan samallalailla kuin ois menkat tulossa. Siks plussa olikin yllätys. Myös etova olo alkoi samoihin aikoihin kuin menkkojen ois pitäny alkaa...
Joten kyllä se tissikipu voi olla raskaudenkin oire...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla noin viikkoa ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa oli tissit jo arat. Sitten niihin aikoihin kun menkkojen ois pitäny alkaa, oli maha kipeä, ihan samallalailla kuin ois menkat tulossa. Siks plussa olikin yllätys. Myös etova olo alkoi samoihin aikoihin kuin menkkojen ois pitäny alkaa...

Juu kovasti kyllä toivon et olis oire jostaki muusta ku menkoista. Ja ku ikinä ei ole tissit ollu kipeet ennen menkkoja...
Ennen menkkoja kärtyttää ja alkaa käydä mahaan ja selkään...

Noihin menkka-aikoihinki on vielä niin kauan :O
Mutta parempi oottaa eikä mennä testailemaan kovin etuajassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Esikoista toivova:

Voi vitsit

Eipä mitään tietoa kun just otettiin kapseli pois ja plussa tuli heti.

Ainiin ja rinnat oli niin kipeät että itketti. Onneks se helpotti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu kovasti kyllä toivon et olis oire jostaki muusta ku menkoista. Ja ku ikinä ei ole tissit ollu kipeet ennen menkkoja...
Ennen menkkoja kärtyttää ja alkaa käydä mahaan ja selkään...

Noihin menkka-aikoihinki on vielä niin kauan :O
Mutta parempi oottaa eikä mennä testailemaan kovin etuajassa...

Toivotaan parasta... :)

Voi vitsit

Eipä mitään tietoa kun just otettiin kapseli pois ja plussa tuli heti.

Ainiin ja rinnat oli niin kipeät että itketti. Onneks se helpotti.

Heh :D

Toivotaan että tää tissikipu olis merkki raskaudesta :D

Yhteistyössä