raskausoireista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain :)

Vieras
Voiko olla mahdollista, että näin nopeesti tulis raskausoireita, vaikka ovis oli viime viikonloppuna? Eli mä palelen ihan tajuttomasti, välillä tulee hikoilukohtaus, lämpöö on 37. Tänään oli koko päivän huono olo ja pari päivää jo väsyttäny kauheesti. Ajattelin, et se johtuu tosta ku lämpöö on enemmän ku aikasemmin. Raivokohtauksia on myös ollut, mitkä ei oo kivoja, ja vatsa on todella turvonnu. Näytän jopa siltä, et olisin jo muutamalla kuukaudella...Mutta siis mietin, et kun menkkojen pitäis vast ensviikol alkaa, ni voiko nää oireet johtua raskaudesta..?

Voi hyvin olla, mutta epäilen jotain pientä flunssaa. Mulla on aina ollut tosi kylmä,väsy, alkoholi ei maistu. Olen aina tiennyt ennen kuin testi on näyttänyt. Kun olen maannut mahallani niin mahassa on tuntunut kova kohta, mikä on ollut kohtu.

Lämmöt nousee aina pikkusen kun ovis on tapahtunut, ja ne pysyy koholla menkkojen alkamiseen asti. Sitä ei siis voi laskea vielä oireeksi. Jos lämmöt ei laske n päivää ennen menkkojen mahdollista alkamispäivää, niin sit sen voi laskea oireeks... Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy 6-8 vrk ovulaatiosta ja vasta silloin alkaa naisen elimistö tuottamaan raskaushormoonia joka aiheuttaa raskausoireet.

Yhteistyössä