Raskausoireita ennen kuin menkkojen edes olisi pitänyt alkaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kenelläkään tullut esim. alavatsan repäisyjä/vihlaisuja ennen menkkojen alkamispäivää? Johtuen siis raskeudesta? Voiko siis raskausoireet alkaa niin aikaisin? Kiitos vastauksista! :)

Mulla tuli oireita ennenku ois menkkojen pitäny alkaa. Mut kivuista en osaa sanoo ku mulla on ihan normitilanne että vatsaa vihloo. Mutta mä ravasin pissalla, ihan jatkuvasti. Tuskastuin jo parin päivän jälkeen ja tuuskahdin työkaverillekki että mikä nyt tökkii ku saa pissalla juosta jatkuvasti. Kyllähän se sit selkes.. :D

Juu repäisyjä ja jomotuksia, pientä lämpöilyä ja fairyn haju sai yökkäilemään. Vilunväristyksiä ja pientä väsymystä...nämä kaikki viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa ja kun oli 1pv myöhässä ja testasin (viimeinen 3 testistä ) piirtyi testiin heti 2 vahvaa viivaa =)

Mulla ei ollut kerrassaan mitään oireita ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, paitti se etten ollut niin turvoksissa kuin normaalisti. Yleensä saan siis hädin tuskin kädet nyrkkiin aamulla, ja rinnat kipeytyy tasan viikko ennen vuodon alkua. Vihlaisut alkoivat myöhemmin kuin pahoinvointi. Epäilin jo kohdunulkoista kun sattui toispuoleisesti niin kaamean paljon. Mutta se olikin varmaan keltarauhanen kun vihoitteli.

Yhteistyössä