Raskausoireita odotellessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sia"

Vieras
Siis kuinkahan pitkällä mun raskaus voisi mahdollisesti olla, tehdäänpä nyt diagnoosia porukalla!

Kun viime kuukautiset alkoi 29.1., sen jälkeen ei mitän vuotoja. Viime sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin. Oletamme siis minun nyt olevan raskaana.

Aikaisemmissa raskauksissa kahvinjuonti on jäänyt n. viikolla 7-8, jolloin on ollut jo pahoinvointia, huimausta ymv. raskausoireita. Kahvinjuonti on jäänyt siis siksi, kun on vaan alkanut maistumaan niin pahalle, niin ei ole tehnyt enää mieli.

Nyt ei mitään oireita ole vielä ollut, mitä nyt juuri tällä hetkellä pientä pahaa oloa, voi johtua pienestä nälästäkin nyt kyllä.

Että palstalääkärit/-neuvolantädit - nyt ultrat käyttöön ja kertokaa. En viittis vielä neuvolaan soitella, ennen kuin olen ihan varma. Oireista itse päättelisin olevani n. rv 5-6:lla. Menkoista taas pidemmällä...?

[QUOTE="vieras";23449517]Liberon raskauslaskurin mukaan viikolla 8 olet. tuossa vielä linkki jotta itse voit katsoa :) Libero[/QUOTE]

Niin minäkin kuukautisista laskisin, mutta en jotenkin usko että ois niin pitkällä. Voiskohan ovulaatio heittää viikoillakin?

Mä join koko raskauden loppuun asti normaalisti kahvia, että ei siitä voi mitään päätellä. Luulen että oot jo aika pitkällä jos vikat kuukautiset ovat olleet 29.1. Miksi muutenkin teit testin vasta kun kuukautiset yli kuukauden myöhässä ja vielä epäilet tulosta?

Mä join koko raskauden loppuun asti normaalisti kahvia, että ei siitä voi mitään päätellä. Luulen että oot jo aika pitkällä jos vikat kuukautiset ovat olleet 29.1. Miksi muutenkin teit testin vasta kun kuukautiset yli kuukauden myöhässä ja vielä epäilet tulosta?

:D Mulla on kolme aiempaa raskautta takana ja joka kerta on kahvin juonti pitänyt lopettaa, että siitä päättelin... Paitsi jos tämä onkin nyt eri merkkinen, kun aiemmat on kaikki tyttöjä!

En mitenkään voinut kuvitella olevani raskaana. Olin syönyt minipillereitä vuoden loppuun asti ja kuukautiset tuli vasta tuolloin tammikuun lopulla. Eikö niitten ois pitänyt tulla heti pillereiden loputtua? Toisekseen mulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto, joten ei sen enempää edes kuukautisia odotellut. Ja kolmanneksi pillereiden lopettamisen jälkeen käytimme kumia. Paitsi sen yhden kerran...

Kuopuksemme (neljäs) sai varmasti alkunsa kierron 26. päivä! Kävin vain rakenneultrassa, mutta siirsivät laskettua aikaa 11 päivää. Sanoivat, ettei tuollainen siirto ole tavallista, mutta kun mitat ja äidin omat tiedot täsmäsivät, aika muutettiin.

Yhteistyössä