Raskausoireitako? Alavatsakipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksuna(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksuna(ko)

Vieras
Käytän e-pillereitä ja raskaus ei ole tällä hetkellä suunnitelmissa.. Kuitenkin, kömmäsin pillereiden kanssa sillä tavalla, että on olemassa riski että oisin raskaaksi tulossa.. Kesäkuun loppupuolella ois tämä tilanne tapahtunut missä oisin ehkä, voinut raskaaksi tulla.. No, ajattelin syödä nykyisen laatan loppuun ja katsoa tuleeko menkat.. Ihmetyttää vaan kun nyt on n. vajaan viikon verran, ollut alavatsalla nipistelyä ja pientä menkkamaista jomotusta. Ja vatsa sekaisin. Mulla nämä on yleensä menkkaoireita mutta kun ei ole mitään tiputteluvuotoa tms. Pillerit ei tätä kai aiheuta koska olen syönyt niitä jo pidemmän aikaa ilman ongelmia. Voisko olla, että tuo on raskausoireita..? Tai jos mulla onkin vaan stressiä tms... :O

Niin joo ja ei tarvi heitellä mitään tee testi vastauksia.. Koska teen testin jos menkkoja ei sit kuulu ajallaan.. Ja kai nyt ois liian aikasta tehdä testikään..

Jos kesäkuun lopussa on käyny hups, alkas olla jo aika tehä testi. Yleisesti ottaen kaksi viikkoa mahollisesta ovulaatiosta testi näyttää plussaa jos on näyttääkseen.

Mietin vaan tuota alavatsakipua.. Googlettamalla näyttäis siltä ettei ihan perinteisin raskausoire ole..? Kun mietin samalla että jos tää onkin vaan stressiä, tai johtuu pillereistä, tai sitten joku tulehdus tms. :/ Mutta kun muuten olo on normaali. Huoh..

No kun mulla on just jomotellut alavatsaa ja häpykumpua vai miksi sitä sanotaan. Ihan kuin ois menkat mutta ei ole. Ja välillä taas ei oo kipuja mutta alavatsaa on vihlaissut ikävästi aina toisinaan. Eikä oo verenvuotoa, ei lisääntynyttä valkovuotoa, tms.. Eikä arat rinnat. Ainoa oire on toi alavatsan kipuilu.

Yhteistyössä