Raskauspahoinvointi. Äidit, joilla raskaudet olleet täysin erilaisia pahoinvoinnin suhteen! Pahoinvointia toisessa, toisessa ei mi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
On mysteeri mulle tuo raskauspahoinvointi. Että mistä ihmeestä se johtuu?

Miten voi olla mahdollista, että samalla naisella toisessa raskaudessa oksennetaan koko ajan ja toisessa ei ole yhtään pahoinvointia. Luulisi, että se kroppa reagoisi just tohon pahoinvointiin aina samalla tavalla eli joko sitä on tai ei. Vai mistä se johtuu???

Mulla nyt toka raskaus ilman pahoinvointia, ekasta yrjö lensi kokoajan viikolle 16. Outoa. Kokemuksia haluaisin kuulla ja mielipiteitä, pohdintaa..

Juu, mulla on ollut. 2 ekaa raskautta oksensin, toisesta viikot 5-11, toisesta 8-28. Kaksi seuraavaa ei mitään, ei edes etovaa oloa. Kaksi ensimmäistä poikaa, seuraavat 2 tyttöjä.

en tiedä mistä johtuu, mutta mä oksensin ekassa raskaudessa, toisessa ei ollut ollenkaan edes huonoa oloa ja sitten kolmannessa raskaudessa taas oksennus lensi;)
sikiön sukupuolelle ei ollut ollenkaan tässä asiassa tekemistä, kun eka oli poika, toka poika ja kolmas sitten tyttö..

ekassa raskaudessa tuli kerran semmonen sappiyökötys, muuten ei mitään. tokassa raskaudessa asuin vessassa koko raskauden ja tässä kolmannessa on ollut hieman yökötystä mut mitää ei tullut ylös.

kaksi ekaa tyttöjä kolmannesta ei tiedetä kumpi tulee

Eka raskaus nuorena, 21v. ja oksensin siiiikaaanaaa!!! :o 2 viim. raskauskuukautta oli sitten sitä "oksentelematonta" aikaa ..toinen raskaus 39v. ja oli äklötystä ja pientä oksentelua alkuun(aamuisin) meni kuitenkin ohitse pian..että näin;)..Juu ja ensimmäinen lapsonen tyttö ja sitten syntyi poikanen..lääkäri vain tuumasi oksenteleuuni-"Vauva voi silloin hyvin"... raskaushormoonia paljon miulla kuulemma.

Aurinkoista päivänjatkoa!!:flower:

Yhteistyössä