E
eräs kiinnostunut...
Vieras
Kiinnostaisi tietää, että onko raskakauspahoinvoinnilla ja iällä tai sillä että miten laiha tai pullukka on, mitään yhteyttä. Tai onko entisaikaan muuten vaan ollut vähemmän pahoinvointia. Minun äitini ja vanhemmat siskoni ovat saaneet lapsensa nuorella iällä ja kellään heistä ei oikeastaan ole ollut raskauspahoinvointia. Lisäksi he ovat kaikki olleet hiukan pullukoita. Minä taas odotan nyt hiukan yli 30 vuotiaana ja olen normaalipainoinen, ja kamala raskauspahoinvointi... Ennen raskautta en edes osannut pelätä että minulla olisi pahoinvointia, kun ei suvussa muutenkaan ole esiintynyt. Mutta niin vaan tuli...
Oletteko keskustelleet äitienne kanssa. onko heidän ikäluokassaan yleensä ollut raskauspahoinvointia? Voiko raskauspahoinvointi olla nykyajan ilmiö, esim. ruokatottumuksista johtuva, vai onko sitä ollut aina?
Oletteko keskustelleet äitienne kanssa. onko heidän ikäluokassaan yleensä ollut raskauspahoinvointia? Voiko raskauspahoinvointi olla nykyajan ilmiö, esim. ruokatottumuksista johtuva, vai onko sitä ollut aina?