Raskaustesteistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jansku08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jansku08

Jäsen
08.03.2009
222
0
16
Tein eilen illalla kotitestin liuskatestillä plussatestin. Plussa viiva ei ollut niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta erottui todella selvästi. Viiva oli minusta jotenkin suttuinen, ei tarkka. Herkkyys 10 mIU/ml. Kuitenkin minä ja pari muutakin tulkitsimme sen selkeäksi plussaksi.
Varmuudeksi tein vielä tänään apteekin dBest testin, mikä myös yhtä herkkä. Tähän en sitten saanutkaan minkään sortin plussaa näkyviin. Kontrolliviiva ilomestyi kyllä, eli testin olisi pitänyt toimia. Ohjeet oli paketissa hieman epäselvät. Käskettiin pissiä niin, että ikkuna on pois päin itsestä. Kuitenkin näytteenottopään reiät oli ikkuna-puolella joten pissin sit kuitenkin siihen (kun en viitsinyt muovin päälle suihkutella...). Teinköhän sitten jotenkin väärin sen. Nyt siis kp26.
Mikä testi olis hyvä ja onko noilla liuskoilla tapana antaa ns. vääriä plussia?

Mulla clearblue (apteekin) antoi selvän plussan ennenkuin netistä tilaamani liuskatesti 10mIU. Samoin apteekin oma testi antoi heti plussan, kiertopäivä taisi olla 26/31. Kummatkit testit taisi olla 25mIU.

Eli kokeilepa apteekin testiä vaikka, se missä on kukkakuva.

Odota viikonlopun ylitse ja osta apteekin oma, se on kyllä luotettava, enkä ole itsekkään koskaan saanut siitä väärää tulosta, en ikinä ja niitä on kyllä kulunut. Ja aina kun on raskaus ollut käynnissä, niin on kyllä viivaakin pukannut =)

Ja koska itse aina noiden testien kanssa sekoilen, niin pissin suosiolla pestyyn kippoon ja kastelen sen n. 10sek testiä siellä, silloin ei ainakaan tule uitettua liian vähän eikä myöskään tarvitse panikoida ylisuihkua :D

Mä oon aina testannut apteekin omalla ja joka kerta plussa tullut :D Joskus oon pitänyt sitä virtsasuihkussa, mutta nyt oon tehnyt pissan kuppiin ja pitänyt sitä testi päätä hetken siinä. Kaikista helpoin ja ei roisku pissat ympäriinsä. Kunhan varmistaa että kuppi on puhdas. En tuosta testin herkkyydestä tiedä mutta mulle se ainakin antoi plussan jo kp 26

testannu mammaksin erittäin herkillä testeillä pari päivää siitä kun menkkojen olis pitääny alkaa ja selvää plussaa tullu ja ovat aina näyttäneet oiken.niitä suosittelen

Yhteistyössä