raskaustesti apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Onko raskaustesteissä se mihin kuuluu tulla se jos on raskaana viiva niin näkyykö se siinä todella himmeellä?

Eli tein testin ja siis tosi tumma se tarkistus viiva ja siis todella todela haalee se mihin se raskausviiva kuuluis tulla.

Huomasin katsoa tämän vasta parin tunnin kuluttua

Tuossa tuo haalee viiva nukkua tuhisee vieressä :)
Eli mun testissä (apteekin raskaustesti) oli tuskin silmin nähtävä se toinen viiva.. tosin tein testin seuraavana päivänä siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mustajuuri:
Tuossa tuo haalee viiva nukkua tuhisee vieressä :)
Eli mun testissä (apteekin raskaustesti) oli tuskin silmin nähtävä se toinen viiva.. tosin tein testin seuraavana päivänä siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
eli ns.heikosti positiivinen :)

Riippuu hormoonien määrästä (raskaushormoonien) mitä virtsassa on kuinka tummana se viiva näkyy.
Ja noissahan on se aika minkä sisällä testin tekijä lupaa oikean tuloksen, eli toi 2h voi olla jo "yliaikainen", joskus vissiin tulee ns. roskishaamuaj jotka ei ole oikeita plussia.

Minulla on siis tullut kuukautiset pari viikkoa sitten mutta kun minulla on hormoonikierukka ja välillä tulee kuukautiset, välillä ei. Ja sitten on ollut kauhea väsymys koko ajan ja tunteet välillä pinnassa.
Mutta eikö testissä kuuluisi näkyä yhtään mitään siinä mihin se viiva tulee.
Ei kyllä ole lapsi toiveissa mutta kylä siitä selviää jos on tullakseen

Yhteistyössä