oonko raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuuuaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuuuaaa

Vieras
tein äsken testin ja toinen viiva oli todella tumma ja ekaks ei näkyny mitään mut sit se toinen viivakin vähän tummeni..kuvittelenko vaan vai oonko raskaana??

Alkuperäinen kirjoittaja apuuuuaaa:
tein äsken testin ja toinen viiva oli todella tumma ja ekaks ei näkyny mitään mut sit se toinen viivakin vähän tummeni..kuvittelenko vaan vai oonko raskaana??

Kuvittelet, oikeesti sulla on toinen mies.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuli joo hiukan väriä..taidan vaan kuvitella ku niin toivoisin olevani raskaana..

No jos siihen tuli väriä on ns. haamu. Odota pari päivää ja tee uus testi, silloin tulee vahvampi viiva jos raskaana olet.

Mä oon ite testannut kaks haamujenhaamua, ja raskaana olen molemmilla kerroilla ollut. En kyllä enää haamujen jälkeen tehnyt uutta testiä.

no nyt ku katoin taas niin se viiva on taas vähän tummentunu..mulla oli tos välis menkat eli ne sit on varmaan vaa ollu valemenkat..nimittäin kaikki oireet sopis kyl raskauteen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no nyt ku katoin taas niin se viiva on taas vähän tummentunu..mulla oli tos välis menkat eli ne sit on varmaan vaa ollu valemenkat..nimittäin kaikki oireet sopis kyl raskauteen..

Eli jos olet raskaana niin mikäli teit liuskatestillä ? niin katsoppa valoa vasten sitä testiä.
Mikäli valoa vasten näkyy selvästi tummana se viiva niin olet raskaana, mikäli taasen vaan vaalea kohta niin et ole raskaana.

Yhteistyössä