raskaustesti asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hfk,f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hfk,f

Vieras
Mikä on herkin ja luotettavin testi?
Apteekin omalla oon tehny kahdesti, kp 33/28 ja 37/28, mutta näyttää negaa.
Menkkoja ei kuulu, alavatsa kipua/ nipistelyä päivittäin, rinnan päät hieman arat ja kiinnittymisvuotoa(?) oli.. Vrk ennen ovista oli suojaamaton seksi.
Onko jollekkin käynyt niin, että apteekin oma raskaustesti ei ole näyttäny pulssaa, vaikka on ollut raskaana ja toinen testi näytti? Mikä testi ja mistä saa?

Voivat myöhästyä siksikin, kun koko ajan kyttäät ja ajattelet asiaa. Pelkällä ajatuksen voimalla saa myöhästytettyä helpostikin...

Mutta Acon 10 on toiminut mulla joka kerta jo ennen menkkoja. Jos siis raskaana olen ollut. Apteekista saa.

Ekan testin jälkeen en ole kytännyt ja olen ollut ajattelematta koko asiaa, koska uskoin että testi ei ole plussa. Mut tein uuden testin koska menkkoja ei vieläkään kuulu!
En edes ajattele koko asiaa ja toivo sitä plussaa sinne testiin, toivoisin ennemminkin et ois nega, mut plussastakin oisin ilonen.

Mulla oli ollut menkat 3 viikkoa myöhässä kun (neljäs) apteekin oma raskaustesti näytti vielä negaa, mutta kun tein sellaisen koko apteekin halvimman (taisi olla first signal) testin, se näytti vahvan positiivisen ensi kerralla.

onko muilla kokemuksia juuri tuosta, mitä ap sanoi, että apteekin oma näyttää negaa, mut toisella testillä on kuitenki tullu plussa?
paljonko maksoi tuo clearbluen digi testi?

Yhteistyössä