Raskaustesti sekoilee, mitä hittoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Early predictor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Early predictor

Vieras
Tein siis EARLY PREDICTOR raskaustestin ohjeiden mukaan ( ja niitä tehty paljon muttei kyseistä merkkiä) ja heti testin tehtyä alkoi ilmestyä vahvat viivat kumpaakin ikkunaan , positiivisen tuloksen kohdalla viiva pitäisi olla pystyssä mutta mulla se meni vaaka tasossa ja pysyi testissä pari minuuttia ihan tummana ja hetken jo olin varma sillä viivat oli kummatkin yhtä tummia että plussa olisi. Testin annoin kuitenkin 5min olla ja sitten toisen testi ikkunan toinen viiva oli kadonnut eli testi olisi nega.... Mitä hittoa? Kuuluuko testin toimia noin? Nyt kauhean tihrustamisen jälkeen ehkä voisi siinä olla joku haamujen haamu , menkkojen alkuun vielä muutama päivä mutta en ikinä oo muissa testeissä saanu moista aikaiseksi. Ja todellakin viiva oli ihan tumma ! Tuon testin voi kuulemma tehdä 4pv ennen menkkojen alkua... Kokemuksia jollain?

Kerran olen tuon testin tehnyt, toiste en. Tein juurikin 4 päivää ennen menkkojen alkua, negan sain. Samasta pissasta pregcheckillä plussa, vaikkei yhtä herkkä olekaan. Raskaana olin.

No siis mä olin jo ihan sata varma että plussa tuli kun kumpaakin viivat tuli ja todella oli niin tummat kummassakin kun olla ja voi.. sitte tajusin et toinen on väärin päin ja tosiaan annoin sen 5min olla vessassa ja kun takas menin ni viiva oli ottanut hatkat! :D Ihan jo naurattaa koko tilanne mutta silti... No hyvä että toivoa sentään vielä on! Hintaakin tolla yli 10e, laitan palautetta kyllä.... Oisko muilla vielä kokemuksia?

Yhteistyössä