Raskaustesti terkkarilla - neuvoja kaipaava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arghh

Vieras
Moi!

Nyt paloi pinna raskaustesteihin. Yksi tosi haalea haamu tai viivanpaikka Acon10:llä, tummahko haamu Clearbluella ja nega Apteekin omalla. Ja kaikki tämä siis tämän viikonlopun aikana... Haluaisin huomenna aamulla terveyskeskukseen raskaustestiin. Onko joku käynyt? Miten käytännössä sujuu? Tekevätkö aina verestä vai virtsasta? Voiko sinne vaan mennä jollekin päivystävälle terkkarille vai pitääkö varata joku aika? Kuinka nopee saa tulokset?

Ja, mahtavatko suostua testaamaan, kun mulla ei vielä menkat varsinaisesti myöhässä. Huomenna olis kp 26, kierto 27-28. Mutta en jaksaisi enää vatvoa tätä.

!!!!Kiitos vastauksista!!!!

Mulle sanottiin, ettei raskaustestit näytä väärää tulosta niin päin, että tulisi positiivinen tulos, vaikka et olisi raskaana. Ts. jos yksikin testi tuotti positiivisen tuloksen, olet raskaana. Eli onnea vaan odotukseen ;-)

Arghh, malta nyt tosiaan muutama päivä, niin että menkat ovat myöhässä ja testaa sitten kotona uudestaan. Eiköhän sieltä plussa tule. Tk ei vielä testaa tossa vaiheessa.

Ite tein testin kun menkat oli n vko myöhäs tein testin s-marketin josta haalea viiva odotin sit viel jokusen päivän ja apteekin omal testil selkeät 2 viivaa laitoin äidin tekemään myös tolla s-marketin testillä ja hänelle tuli vain 1 viiva,silloin kyl uskoin et raskaana ollaan:) Kantsii kyl ihan maltilla viel odotella jokunen päivä:) Mulle terkka sanoi et eivät tee testiä kun koti testillä haalea plussa tuli ne ovat kuulema niin luotettavia että eivät sitten ns "varmista" sitä enää siellä,vain jos haluaa tehdä abortin tekevät siel.Lähdin tyytyväisin mielin kotiin hymyssäsuin.

Yhteistyössä