Raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumeilija

Vieras
Kuinka nopeasti raskaus voi näkyä testissä oviksen jälkeen?Tiedän että tätä on kyselty monta kertaa, ja että pitäis odottaa menkkojen alkamispäivään, mutta minkä malttamaton luonteelleen voi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja dada:
mulla näkyi muistaakseni dpo 12 clearbluella ihan ookoosti, siit vissiin päivää aiemmin tuli herkkään testiin vaan joku ihan hailu mitä vaikea tulkita mihinkää päin.

Testasin kotitestin liuskatestillä, menkkojen oletettuun alkamisaikaan on 8 päivää..Ja siihen tuli kuin tuli, joku viiva. Vaikea tulkita onko toi joku viivan paikka vai mikä..Yritän jaksaa venata vielä ens viikkoon :D Miks tää vauvakuume aina vie järjen, en ikinä voi vaan testata vasta sillon jos menkkoja ei kuulu..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla näkyi muistaakseni dpo 12 clearbluella ihan ookoosti, siit vissiin päivää aiemmin tuli herkkään testiin vaan joku ihan hailu mitä vaikea tulkita mihinkää päin.

Testasin kotitestin liuskatestillä, menkkojen oletettuun alkamisaikaan on 8 päivää..Ja siihen tuli kuin tuli, joku viiva. Vaikea tulkita onko toi joku viivan paikka vai mikä..Yritän jaksaa venata vielä ens viikkoon :D Miks tää vauvakuume aina vie järjen, en ikinä voi vaan testata vasta sillon jos menkkoja ei kuulu..

Tee parin pv päästä clearbluella aamupisusta! siihen tulee selkeempi viiva.

ap:
kp on esim. kiertopäivä 27 laskettuna edellisistä menkoista niinkuin varmasti tiesit.
Dpo lasketaan ovulaatiosta.
Eli jos ovulaatiosi on esim. kp14, ja teet testin kp28, on dpo:si 14 sinä päivänä..
Aika ovulaatiosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mites noi vahvuudet, ku eiks Clearblues oo joku 20 mUI/ml ja Gravidanis on 10 mUI/ml
Ni kumpi niist on tarkempi? Miä oon ymmärtän et Gravidan.

Gravidan on herkempi, kyllä jos kattoo tota IU:ta, mut mulla ainaki aina näkyny paremmin clearbluessa ku herkissä esim. liuskoissa.
eli kun liuskaan saanu hailun haamun, on clearblue jo ollut ihan luettavissa oleva viiva.

Alkuperäinen kirjoittaja dadaaa:
ap:
kp on esim. kiertopäivä 27 laskettuna edellisistä menkoista niinkuin varmasti tiesit.
Eli jos ovulaatiosi on esim. kp14, ja teet testin kp28, on dpo:si 14 sinä päivänä..
Aika ovulaatiosta.

Aijjaa, enpä ole tuota tiennyt.Kiitos vaan :) Mun dpo on ilmeisesti siis 5, eli hieman aikaisessa olen testailujen kanssa..Onneks testi oli valmiiksi kaapissa etten käynyt vartavasten ostamassa ;):D

Gravidan on siis ihan tikkutesti, ei liuska. Tossa ylempänä siitä laitoinkin linkin, ja nyt tajusin jopa korjata sen toimivaksi.
Itselläni Gravidan toimi niinkuin pitääkin.

ap:
Aika ovulaatiosta.

Aijjaa, enpä ole tuota tiennyt.Kiitos vaan :) Mun dpo on ilmeisesti siis 5, eli hieman aikaisessa olen testailujen kanssa..Onneks testi oli valmiiksi kaapissa etten käynyt vartavasten ostamassa ;):D

Jos sulla on nyt jo hailu siinä testissä testiajan sisällä, kuulostaa lupaavalta :)
onnea testailuun, toivottavasti sinäkin kohta plussapuolella :)

Villi arvaus, kyseessä One Step? Siihen tulee takuuvarmasti "joku viiva".

JOs sulla on oletettujen menkkojen alkamisaikaan 8 päivää, sulla on menossa noin dpo 5-6 (viis tai kuusi päivää oviksesta), riippuen vähän sun luteaalivaiheesta. Todennäköisesti alkio ei ois ehtiny tossa vaiheessa ees kiinnittyä, vaikka raskaana olisitkin. Ootteles vielä vähän.

ap:
Aika ovulaatiosta.

Dpo 5 alkio ei ole vielä kiinnittynyt.

Noihin kotitestin testeihin tulee aina sellainen viivanpaikka. Tein tässä kierrossa kokeeksi jopa ENNEN ovista yhden ja sama hailu viiru sieltä tulee. Ja siis on ultrattu välissä, en ole raskaana.

Täytyy todeta että itsekkin tosi aikasin testailin...

Herkkiin testeihin tuli tosi onnettomat viivat kun taas tavallisiin tuli paljon vahvemmat...

Kannattaa siis melkein kokeilla tavallista sekä herkkää

Alkuperäinen kirjoittaja Ei one stepeille:
ap:
Aika ovulaatiosta.

Dpo 5 alkio ei ole vielä kiinnittynyt.

Noihin kotitestin testeihin tulee aina sellainen viivanpaikka. Tein tässä kierrossa kokeeksi jopa ENNEN ovista yhden ja sama hailu viiru sieltä tulee. Ja siis on ultrattu välissä, en ole raskaana.

Aijjaa.. Sen takia päätin nyt testata kun eilen oli semmoisia kipuja (menkkamaisia), joiden aattelin olevan kiinnittymiskipuja. Koska ovis nyt ilmeisimmin oli siinä viitisenpäivää sitten niin en niille muutakaan syytä keksinyt. Mutta nyt kyllä aion kiltisti odottaa sinne kp28 ja testata vasta silloin :)