Raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pena

Vieras
Nyt menossa kp 33/28-32. Tein eilen raskaustestin ja se näytti negaa. Kysyisinkin teiltä että onko jollain käynyt niin että on ensiksi tehnyt negatiivisen testin ja kun on uudestaan tehnyt muutaman päivän päästä ni on näyttäny plussaa????? Eli siis onko mulla toivoa vielä vai onko nyt vaan kierto menny sekasin????

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen :))

Sinullahan pitäisi vasta tänään alkaa menkat pisimmän kierron mukaan! Aika todennäköistä on, ettet ole raskaana, jos testi näytti negaa! Onnea uuteen yritykseen!

Aina on tosiaan toivoa! Kp 35 raskaustesti näytti negaa, neljä päivää myöhemmiin lähetettiin umpparina sairaalaan päivystykseen ja nyt umppari syö vieressä iltapuuroaan :)

Ihanaa :) Voisiko enää mukavampaa viestiä maanantaiaamuna lukea :)) Jos nyt kuitenkin pidän pienen toivonrippeen yllä... Ja jos se täti sieltä joskus tulee niin ensi kierrossa koitetaan taas kovasti.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille =)

En ole vielä tehnyt uutta testiä, enkä tiedä tarvitseekokaan... Menkkamaiset kivut senkun jatkuu =(

Se testi oli apteekista ostettu joku exact surestep tai joku tällanen...

Nyt on uusi testi tehty ja näytti nagaa. Testi oli advanced- merkkinen, jonka herkkyys 10 eli toivo menetetty kokonaan!!!!!!

IHMETTELEN VAAN ETTÄ MISSÄ SE TÄTI VIIPYY??????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????

Älä tee niitä testejä heti.
Odota pari viikkoa rauhassa.
Turhaa rahan tuhlausta ostaa testi kun menkat päivän myöhässä.
Järki käteen.
10 vuotta testejä ostellut.

Heippa!

Kun aloin odottamaan esikoistani, raskaustesti näytti vasta kaksi viikkoa menkkojen myöhästymisestä positiivista.
Nyt yritetään toista. Menkat on nyt viikon myöhässä ja silti testi näyttää negaa, raskauden oireista huolimatta! Teen testin uudestaan viikon päästä.
Tsemppiä! Tiedän täsmälleen, miltä sinusta nyt tuntuu!

Kiitos katja sinulle noista positiivisista ajatuksista :) Olen kyllä menettänyt jo toivon tai siis ikuisena pessimistinä ajattelen että ei minulle voi käydä niin hyvää tuuria että olisin nyt raskaana ja saisin plussan vasta ensi viikolla... Teitkö testin ensimmäisessä raskaudessa kuinka usein? Pitivätkö viikot ihan paikkaansa vaikka plussa näkyi vasta niin myöhään? Olen meinaan sitäkin ajatellut että jos ovulaatio on tapahtunut paljon myöhemmin tässä kierrossa niin sitten raskautumisen mahdollisuus on aika pieni :(

Ja tämä odottaminen, että ottaa hermoille, olen suoraan sanottuna iavan masentunut. Mieskin on jo saanut oman osansa minun kiukuttelusta...

On tosiaan aika outoa että nyt mennään jo kp36 ja eilen testi näytti negaa. Sunnuntaina, maanantaina oli selvät menkkaoireet, ehkä vähän eilenkin ja yleensä ku ne ilmaantuu niin ilmaantuu myös saman tien verta mutta ei tällä kertaa...

Kiitos kuitenkin kaikille jotka jaksavat vastata ja kertoa näistä ihanista plussauutisista =))

Taas pienenpieni raskauskipinä nosti päätään ;)

Itsellä ei ollut koskaan tuota menkkojen myöhästymisongelmaa. Mittailin nimittäi ahkerasti aamulämpöjä, joka ikinen päivä ennen ylösnousua.

Vaginasta saa tarkimmin, suusta kannattaa unohtaa, puhumattakaan kainalosta. Eli jommasta kummasta alapään reiästä ronskisti vaan!

Käyrät olivat niin tarkkoja että pystyin tasan tarkkaan sanomaan minä päivänä menkat alkaa, oli heittoa oviksen ajankohdassa sitten kuinka kauan tahansa. Yhtenä päivänä lämmöt ei laskeneetkaan, ja tein plussatestin. Elämäni ensimmäisen raskaustestin.

Lämmön mittaus ei edes maksa mitään toisin kuin ovistikut. Eikä tarvitse tuhlata niitä raskaustestejäkään. Meikäläisellä toimi. Varmasti toimii myös teillä.

Lukekaa pesun kotisivuilta ohjeita.

Tosiaan joo, lauantaina tein ekan testin, tiistaina seuraavan ja eilen yhde, nää kaks viimäst oli advanced herkkyys 10... Tätiä ei näy ei kuuluu ja hermot loppuu kohta, aamulla kävin labras antaas pissanäytteen mut sekin oli nega.... Eli nyt sit vaan odotellaan sitä puna-armeijaa :(

Masentuinen terveisin, Pena kp37

Yhteistyössä