A
ap..
Vieras
Tein äsken clearblue- testin..Testiviiva tuli heti näkyviin, mutta oli ohuen ohut..Nyt tietty mietin päätäni puhki että onko se positiivinen vai nega..Kokemuksia??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Voi olla plussa. Mutta itse pitäisin mahdollisena myös jotain virhettä testissä, koska viiva näyttää aika oudolta. Testaisin toisella merkillä uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:millon menkat pitäs alkaa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokeilepa digitaalista. sit ei oo mitään arvailun varaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap..:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Voi olla plussa. Mutta itse pitäisin mahdollisena myös jotain virhettä testissä, koska viiva näyttää aika oudolta. Testaisin toisella merkillä uudestaan.
Testailin eilen Prisman pregnent stick-testeillä, molempiin tuli tosi hailu viiva..siks ajattelin nyt hassata rahaa CB testiin, ja tässä sit se tulosno, pitää ootella pari päivää ja käydä TAAS uusi testi..
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:niin siis millos sun edelliset on ollut? että kuinka paljon voi olla heittoa?
Omani näytti näin selkeästi jo 12 päivää ovulaatiosta.. näin vertailun vuoksi..
Tekisin sinuna siis uuden cb:n vaikka huomenna aamupissasta (väh 4h rakossa)
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Lisäys vielä, mäkin suosittelen Apteekin testiä, se oli todella luotettava ainakin mun tapauksessa...