Raskaustestiapuja..Jos ei kiinnosta älä avaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap..

Vieras
Tein äsken clearblue- testin..Testiviiva tuli heti näkyviin, mutta oli ohuen ohut..Nyt tietty mietin päätäni puhki että onko se positiivinen vai nega..Kokemuksia??

Testaa vielä toisella testillä. Olen kaksi kertaa saanut vastaavan. Toisella kertaa tuohon ohuen viivan viereen alkoi hahmotua paksumpaa viivaa himmeästi ja olin raskaana. Toisella kertaa tuli vain tuo ohut enkä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Voi olla plussa. Mutta itse pitäisin mahdollisena myös jotain virhettä testissä, koska viiva näyttää aika oudolta. Testaisin toisella merkillä uudestaan.

Testailin eilen Prisman pregnent stick-testeillä, molempiin tuli tosi hailu viiva..siks ajattelin nyt hassata rahaa CB testiin, ja tässä sit se tulos :D no, pitää ootella pari päivää ja käydä TAAS uusi testi..

Musta toi clearbluen testi on huono, mulla muut testit anto selkeää plussaa niin cb oli tollanen ihme hailakka epävarma ja neganakin siinä jotain höttöä on.

Itse oon apteekin oman testin puolestapuhuja, sen kanssa ei oo koskaan ollut mitään epäselvyyksiä vaan plussat on ollut plussia ja negat negoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap..:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Voi olla plussa. Mutta itse pitäisin mahdollisena myös jotain virhettä testissä, koska viiva näyttää aika oudolta. Testaisin toisella merkillä uudestaan.

Testailin eilen Prisman pregnent stick-testeillä, molempiin tuli tosi hailu viiva..siks ajattelin nyt hassata rahaa CB testiin, ja tässä sit se tulos :D no, pitää ootella pari päivää ja käydä TAAS uusi testi..

no etköhän sit raskaana ole jos 3 testiä näyttää edes pikkasen niin :)

niin siis millos sun edelliset on ollut? että kuinka paljon voi olla heittoa?

Omani näytti näin selkeästi jo 12 päivää ovulaatiosta.. näin vertailun vuoksi..
Tekisin sinuna siis uuden cb:n vaikka huomenna aamupissasta (väh 4h rakossa)

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
niin siis millos sun edelliset on ollut? että kuinka paljon voi olla heittoa?

Omani näytti näin selkeästi jo 12 päivää ovulaatiosta.. näin vertailun vuoksi..
Tekisin sinuna siis uuden cb:n vaikka huomenna aamupissasta (väh 4h rakossa)

Ja niin se linkki ;) http://i784.photobucket.com/albums/yy125/pienitypy/dsc06163.jpg

Yhteistyössä