Raskaustestien tulkitsijat! Onko tämä positiivinen vai negatiivinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
eli, olemme miehen kanssa yrittäneet lasta viimeiset 5 vuotta aktiivisesti ja hedelmöityshoidotkin aloitettiin alkukäynnillä jotka jäi kesken kun muutimme toiselle puolelle suomea. Nyt emme siis tällä uudella paikkakunnalla ole vielä hoitoa jatkaneet vaikka olemme jo pari vuotta täällä asuneet.
Mulla kummallakin puolella runsaasti rakkuloita ja on todettu pcos.
Kuukautiset tulee ilman teroluteja harvoin mutta olen laihtunut jonkin verran ( max. 7kg ) ja menkat tulleet itsestään. Nyt 2kk sitten viime menkat ja tein raskaustestin kun rinnat syötävän kipeät, nännit lähinnä ja alavatsassa ihme tuntemuksia, kuin kuukautiskipuja ennen menkkoja ja 2 päivänä tuli hieman ruskeaa tuhruakin joka loppui kyllä.
Tänään tein juuri äsken raskaustestin ( ei siis aamupissasta ) ja testi näyttää alla olevalta.
Onko tuo kuitenkin nega? Kun tuli tuota tuhruakin muutama päivä sitten.. Jos on positiivinen niin tää tuntuu melkein mahdottomalta.. En ole vielä onnistunut lopettamaan tupakointiakaan kokonaan vaikka olen yrittänyt mutta jos tuo on positiivinen niin en polta kyllä yhtäkään.. Mutta kysymys kuuluu onko se koska toinen viiva ei ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva?

27102014573

Ja viivan vahvuus vaihtelee hormoonin määrästä pissassa.
Mutta reakontia ei tule ellei Ole istukkaa joka tuottaa hormoonia.
Eli stumppaahan nyt.

Toki tuhruttelu on normia mutta parin viikon päästä tiedät kun varaillet neuvolan onko raskaus jatkunut.

Onnea

Anteeks, en edes lukenut koko tekstiäsi läpi.

Mutta niin sitten olet viimisen tupakkas polttanut! ;)
Raskaustestissä se on positiivinen jos siinä in hitunenkin väriä, eli plussa plussa tuo on.

Uusimmat

Yhteistyössä