Raskaustestin plussan haalenemisesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Parina aamuna sain selvän plussan raskaustestiin ja tänään viiva oli paljon haaleampi. Menkat on jo muutaman päivän myöhässä. Ei kai tämä mene kasken? :'(

höh,no ei se tietenkään välttämättä sitä tarkoita! mulla näky alussa tosi haaleena pitkän aikaa ja luulin ettei se hormooni nouse ollenkaan.
eikös se niin mene et se on tiettyinä aikoina korkeampi, sitten taas päivän matalempi ja sitten taas nousee korkeammalle..yms.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
eikös se niin mene et se on tiettyinä aikoina korkeampi, sitten taas päivän matalempi ja sitten taas nousee korkeammalle..yms.. :hug:

Ei mene, yleensä määrä tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä. Hormonipitoisuus ei kyllä laske normaalissa raskaudessa tuossa vaiheessa.

Se taas on eri asia että esim. eri testit näyttää erisävyisiä viivoja, pissa voi olla laimeampaa jos on juonut tosi paljon tms.

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
höh,no ei se tietenkään välttämättä sitä tarkoita! mulla näky alussa tosi haaleena pitkän aikaa ja luulin ettei se hormooni nouse ollenkaan.

Oi, kiitos lohdutuksesta. Jospa tämä tästä. Kuitenkin parina aamuna sain jo ihan selvän plussan.

turha testailla. jos saa selvän plussan niin mitäpä sitä sitten uudestaan tekemään. et voi kuitenkaan itse mitenkään vaikuttaa siihen jatkoon tai onko kemiallinen raskaus vai ei...

Mä kyllä tajuun sun testailua. Itse kauan lapsesta haaveilleena, kun lopulta ensimmäisen plussan sain, testasin vielä rv7 että oonko tosiaan raskaana. Mulla pysyi aika samanvahvuisena rv5-7 noi viivat.

Yhteistyössä