raskaustestin teko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaapa

Vieras
oon käynyt inseminaatiossa ja toivon tässä ettei menkat viikon päästä alkais.mitenkäs jos ne alkaakin niin pitääkö tehdä testi ennen kuin alkaa uudestaan syödä clomifenia.jollainhan voi tulla mankat vaik on raskaana...

Moni varmaan sanoisi että ei tarvitse, mutta jos asia sinua vaivaa, kannattaa testi tehdä. Samalla saa sen varmuuden, ettei elättele turhia toiveita vaikka luonto näyttääkin, ettei ole raskaana. Olen itsekin usein miettinyt, että entä jos sittenkin, onhan niitä jotka saavat kolmekin vuotoa vaikka ovat turvallisesti raskaana.
On se ihmisen mieli kummallinen, kun se vain jaksaa toivoa vuodosta huolimatta! :)
Toivotaan, ettei sinulle edes tule vuotoa.

Suosittelen testaamaan kaikesta huolimatta, ihan vaikka vain oman mielenrauhan säilyttämiseksi.
Itse testasin menkkojen alkamispäivänä herkimmällä netistä tilatulla testillä. Negaahan se näytti, joten aloin sitten clomit ajallaan.

Minua itseäkin kun hirvittää se, että jos niitä clomeja syö raskaana ollessaan. :$

Niin ja lisään sen vielä, että mulla ainakin tuli alkuraskaudessa ihan normaali vuoto, huomasin olevani raskaana vasta kun oli jo rv 8 menossa.

Eli siis yksi luomulapsi on meillä...

Mun ystäväni söi clomeja ja terolutteja, jonka jälkeen alkoivat "menkat". Menkat olivat kuitenkin niukat ja ystäväni päätti ihan varmuuden vuoksi tehdä vielä raskaustestin, ennenkuin aloittaa uuden kuurin. No, testipä olikin positiivinen! Ikävä kyllä raskaus meni myöhemmin kesken, mutta siis kannattaa testi tehdä..

Milloin raskaustesti näyttää oikean tuloksen? Onko odotettava seuraavat kuukautiset vai voi tehdä sitä ennen? Eikös niitä ole olemassa erilaisia tämän suhteen?

Yhteistyössä