Raskaustestistä, haamuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmiina00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmiina00

Jäsen
13.01.2008
84
1
6
Lasta on nyt yritetty liian pitkään ja takana on keskenmenoja, kohdunulkoisia, siksi siis täältäkin kyselen paremmin tietäviltä =)

Menkat olisi pitänyt alkaa maanantaina/tiistaina. Tein maanantai iltana testin -> vahva haamu, tiistai aamuna testin -> haamu, tiistai iltana testin -> vahvempi haamu.

Mistä voi siis johtua että viiva on iltaisin vahva ja aamuisin heikko? Eikö sen pitäisi mennä juuri toistepäin? :o

Tiedän että ihan tyhmää tehdä 250 testiä.....mutta tämmöistä se nyt on :)

Oon ajatellu et haamu on aina jos viiva ei ole yhtä paksu kuin se toinen? =)

Vahva haamu: Muutamaa astetta vaaleampi viiva, mies näkee myös

Haamu: Juuri erottuva, minkä minä näen mutta mies ei

:D

Alkuperäinen kirjoittaja emmiina00:
Tulihan se siihen! Tuossa siis tämän aamuinen haamu. Levännyt vessassa tunnin joten ei varmaan ihan pätevä? =)

Mulla on molempien syntyneiden lasten tehdyt testit tuolla kaapissa (joo, oikeesti) ja ne ei ole tässä vuosien mittään kyllä muuttuneet mihinkään suuntaan.

paljon onnea ja hiljaa hyvä tulee.. itse en kertonut miehellekkään raskaudesta ennen kuin ultrassa varmistin että sydän lyö..

enää ei ole jäljellä kuin 15 viimeistä viikkoa..jospa tästä nyt tulisi loppuun asti valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja emmiina00:
Tulihan se siihen! Tuossa siis tämän aamuinen haamu. Levännyt vessassa tunnin joten ei varmaan ihan pätevä? =)

Ei tuo ole haamau nähnytkään,tuo on aivan selkeä plussa. Haamu on hyvin hailakka viiva.....Ei sen viivan tarvitse samaa sävyä olla kuin sen toisen.

Yhteistyössä