Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tulkaa ihan ite kattoon, ihan omasta testistä kuva. huh huh teitä kateellisia ihmisiä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tulkaa ihan ite kattoon, ihan omasta testistä kuva. huh huh teitä kateellisia ihmisiä
En ole kateellinen, en todellakaan haluaisi olla nyt raskaana. Mutta usein törmää näihin samantyyppisiin testailijoihin... Että ensin arvuutellaan ollaanko raskaana ja sitten kun porukka ei sitä usko, tehdään mukamas uusi testi ja hups! se on selkeä +
Alkuperäinen kirjoittaja no:Jos kuva on oikeasti ap:n ottama, hän saa sitä kyllä muokattua esim. suuremmaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:naiset, naiset!!! onnea ap:lle plussasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:naiset, naiset!!! onnea ap:lle plussasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lisään vielä et mulla menkat yli kk myöhässä eilen kyselin täällä testin teosta. ja aikaisemminkin tein kyseisen testin ja siinäkin viiva "väärässä" paikassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:lisään vielä et mulla menkat yli kk myöhässä eilen kyselin täällä testin teosta. ja aikaisemminkin tein kyseisen testin ja siinäkin viiva "väärässä" paikassa..
Jos sun menkat on yli kkn myöhässä, niin LUULISI että testiin tulisi SELKEÄ plussa (jos siis olisit raskaana).
Toisaalta kaikkihan on mahdollista....
Tee uusi testi, tai mene labraan verikokeeseen. Siellä ainakin selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:lisään vielä et mulla menkat yli kk myöhässä eilen kyselin täällä testin teosta. ja aikaisemminkin tein kyseisen testin ja siinäkin viiva "väärässä" paikassa..
Jos sun menkat on yli kkn myöhässä, niin LUULISI että testiin tulisi SELKEÄ plussa (jos siis olisit raskaana).
AP:han teki jo uuden testin, joka oli plussa. Mulla on pari kertaa ollut virheellisiä nuo liuskatestit, tosin silloin niihin ei ole tullut yhtään viivaa. Mutta onnittelut Ap:lle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:s marketeissa myytävät testit ainakin tekivät plussa viivan välillä ihan väärään paikkaan. Sekä ystäväni että minä näin totesimme. Ystäväni teki jopa 5testiä että uskoi että on raskaana. Sama se on minne se viiva tulee jos selvä on. Ei se siitä liitoskohdasta ainakaan meillä riippunut. Ja VAIKKA ap ei olisikaan plussannut niin mitä se teitä toisia haittaa?! Olkaa vain hiljaa jos ette voi onnitella!
Onnea ap, olitpa raskaana tai et!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Clearblue?:Olisko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Clearblue?:Olisko?
Clearbluessa on sininen pää. Tuossa taasen punainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:lisään vielä et mulla menkat yli kk myöhässä eilen kyselin täällä testin teosta. ja aikaisemminkin tein kyseisen testin ja siinäkin viiva "väärässä" paikassa..