Raskaustestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
Huomenia,
Mulla testin vasemmassa reunassa (mihin viivan pitäisi tulla) on näkynyt kahtena aamuna (muutaman päivän välein) haalean haalea punertava viiva. Onkohan se nyt siis miten? Olenko raskaana vai en?
Kun ihmetyttää vielä, kun ei se siinä liuskatestin viivanpaikassa ole, vaan ihan kiinni sitä viivanpaikkaa... Jos nyt kukaan ymmärtää mitä tarkoitan. Testi ei enää ole luettavissa, niin en voi kuvaakaan laittaa.

Kyllä mä sen ymmärrän, olenkin jo toistamiseen sen tehnyt, kun muutamia päiviä tässä oli välissä. Se mun kysymys/ ihmetys koskikin lähinnä sitä, kun se puna ei ole viivan paikassa, vaan heti siinä "kyljessä". Sitä ei käyttöohje kerro.

Ostin kerran apteekista herkä raskaustestin jonka piti kertoa jo pari päivää ennen kun kuukautiset myöhässä että onko raskaana vai ei. Testi maksoikin lähemmäs 20 euroa. Tein testin kun kuukautiset päivän myöhässä, tulos oli negatiivinen. Raskausoireet jatkuivat joten ostin vielä varmuuden vuoksi seuraavana päivänä marketista halvan ja ei niin herkän raskaustestin hintaa joku 5 ekee. Tein sen ja plussa tuli. Joten ei oo ainakaan niin et mitä kalliimpi testi niin sen luotettavampi. Ostan tästä eteenpäin vaan noita halpoja.

Yhteistyössä