raskaustestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
näkyykö se viiva, jos on siis plussannu, niin pitkään siinä tikulla? voiko se hävitä siitä? mä tänään testasin ja ekaks siin ei näkyny ihan mitään, mut jonku ajan päästä siihen tuli TOSI himmee viiva ja sit se taas lähti melkein. eli nyt jos katsoo sitä, niin valoa vasyen erottaa just sen viivan.

Ei niillä ole säilymistakuuta, mutta mun kahdeksan vuoden takainen plussaviiva kyllä näkyy vieläkin (juu olen ällö ja olen säilyttänyt raskaustestin)

Mulla ei kokonaan hävinnyt mutta haaleni kyllä kuopuksen kohdalla, parin päivän päästä tuli sitten jo todella selvä viiva. Jos siinä näkyis vaikka ihan aavistuksen viivaa niin tulos on positiivinen jos luet vastauksen oikean ajan sisällä

Alkuperäinen kirjoittaja Minä :
Mulla ei kokonaan hävinnyt mutta haaleni kyllä kuopuksen kohdalla, parin päivän päästä tuli sitten jo todella selvä viiva. Jos siinä näkyis vaikka ihan aavistuksen viivaa niin tulos on positiivinen jos luet vastauksen oikean ajan sisällä

niin täs mietin et oonko raskaana vai en.. mut teen uuen testin lähiaikoina. se viiva on nii haalee, eikä se oo oikeestaan punainen, et otappa selvää..no aika näyttää..;)

Kutsutaan roskishaamuksi..
Ohjeissa taitaa tosin olla maininta, että tulosta ei pitäisi enää lukea 30min päästä.
Kyllä kai plussa pitäisi näkyä heti kohta 5 min päästä?
Tee uusi testi...

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
tuliko se viiva vaikutusajan sisällä?

ja ite muutamaan otteeseen kattonut viivanpaikan haamuplussaksi :headwall:

no mul on hukassa se lappu mis on, et millon pitää katsoo, mut noin 15 minsan päästä kävin katsomaan uudestaan ja sit näky himmeesti. eli ääks, ku tympii, ku ei tiiä mikä on tilanne..

ai sä oot luulluet, et on plussa, mut ei oo ollutkaan, vai? (:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
tuliko se viiva vaikutusajan sisällä?

ja ite muutamaan otteeseen kattonut viivanpaikan haamuplussaksi :headwall:

no mul on hukassa se lappu mis on, et millon pitää katsoo, mut noin 15 minsan päästä kävin katsomaan uudestaan ja sit näky himmeesti. eli ääks, ku tympii, ku ei tiiä mikä on tilanne..

ai sä oot luulluet, et on plussa, mut ei oo ollutkaan, vai? (:

no yleensä se on että 5min päästä, maksimissaan 10min päästä ei pitäisi lukea tulosta. koska ilmeisesti joissakin testeissä se viivanpaikka voi siinä vaiheessa alkaa näkyä kun testi on kunnolla kuivunut.

onko sulla miten paljon menkat myöhässä?

Yhteistyössä