Raskaustestit: 2 positiivista, 2 negatiivista (parin päivän sisään)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

outoa

Uusi jäsen
25.10.2009
7
0
1
Hei,
kertokaa joku viisaampi, miten nyt tulisi suhtautua: tein eilen aamulla Predictor-testin, ja vastaus oli positiivinen. Yllätyin paljon (positiivisesti), tein varmuuden vuoksi vielä muutaman tunnin päästä toisen: jälleen positiivinen. En vieläkään uskaltanut ajatella positiivista tulosta todeksi, ja tein illalla vielä kolmannenkin - ja se oli negatiivinen. Matka apteekkiin ja farmaseutin juttusille, ja hän kehoitti tekemään testin aamulla, on alussa kuulemma varminta ottaa aamulla. Tein siis neljännen testin tänä aamuna, ja tulos jälleen negatiivinen.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kolme ekaa testiä olivat Predictoreita, viimeinen Clearblue. Testit onnistuivat, ja tulokset selkeitä.
En millään malttaisi odottaa sitä kuuluisaa paria päivää, ja kun testivastaukset noin heittelevät, tuskin testiä parinkaan päivän päästä uskoisin... Neuvolaan soittelen aamulla. Hermoni eivät vaan meinaa kestää...

Apua, tukea, vinkkejä muilta?
Kiitos! =)

En osaa muuta sanoa kun maltti on valttia...odota muutama päivä,edes yksi ;)
Edellinen raskaus mulla näky testeissä niin että
Herkällä testillä rv 3+5 sain haamun,
rv 4+0 prediktorin testillä aivan negaa,täysin tyylipuhdasta negaa.
Apteekin omalla rv 4+1 haamun
-"- 4+2 haamun
Ja vasta 4+4 selvän plussan apteekin omalla!

Silloin myös noita testejä ihmetellessä sain vinkin että aina täytyy testata samalla testillä(siis samalla merkillä ) vain niin voi vertailla vahvistuuko viivat.
Toiset testit epäherkempiä kuin toiset!!!!

++++Onnea sulle,toivotaan että plussat tosia,negat valetta :flower:

Toivotaan tosiaan että plussat tosia, kiitos. :)

Olisi myös mielenkiintoista kuulla, onko sellaisia tapauksia paljon, että testit näyttäneet plussaa, mutta sitten ei olekaan ollut raskaana..? :/

Predictoreilla olen lukenut juuri noita haamuja herkästi tulevan..oliko viivassa selkeästi punertavaa väriä?..

http://www.apteekkituotteet.fi/Predictor-varhainen-raskaustesti-1-kpl

..oliko testi tuo, vaiko..

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/AU_en/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/08710537729214

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/01972801/SubProducts/310114

..oliko CB:n testi juuri tuo?..se ei ole herkin, vaikka mainitaan että "erittäin herkkä"..muistaakseni herkkyydeltään 25mIU/ml hcg

Toinen noista Predictorin testeistä on Herkkyydeltään 10 mlU/ml hCG

Vaihtoehdot: Alkio on voinut "pikkasen" raapaista kohdunseinää ja hcg-nousee hetkellisesti, mutta raskaus ei kuitenkaan jatku..tai..odottele pari päivää ja testaa uudemman kerran, silloin hcg jo saattanut nousta ja näkyy ei niin herkälläkin testillä.

Plussaonnea!! :heart:

Huoh. Tein juuri viidennen testin näin aamusta, CB, ja negatiivinen. Se siitä sitten kai.

Predictoreista ne testini olivat tuota alemmaksi laittamaasi linkkiä. Ja CB tuo linkissäsi oleva. Karmea olo, en ole saanut nukuttua kuin pari minuuttia nyt yöllä, voi miten ajatukset kiertävätkään paniikissa samaa rataa. Nyt itkettää. :(

Mun täytyy valitettavasti kertoa, että olen kaksi kertaa saanut prediktorilla plussan, vaikka en ole ollut raskaana, verikokeella varmistin :( En todellakaan halua masentaa sua, mutta mulla tällainen kokemus. Toivon sydämestäni, että plussat olisivat sinun kohdalla oikeita plussia. Testit on niin erilaisia. Koita malttaa muutama päivä ja tee sitten uusiksi.

Mie sain alussa positiivisen, negan ja haamuja ison pinon ennenku varma plussa tuli!että ei siinä oikein auta kun odotella ja tehdä uutta testiä, jossei muuta niin pissa näyte..(tosin mulla näytti sekin alussa negaa ) tsemppiä plussaan! :)

Itku. Terveyskeskuksessa testattu, ja negatiivinen. Se sitten siitä. :( Henk.koht. en enää Predictoreihin luota.

Kiitos kaunis kaikille kannustavuudesta ja kommenteistanne, jatketaan yrittämistä, halaus teille Siskot! :)

Yhteistyössä