raskaustestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
En vastaa tähän mutta kysyn tähän samaan että onko luotettavia RFSU:n esim. cittarissa myytävät? Oli meinaan tosi halpoja kun 2kpl 4,40?

Ei.
Ne näyttää mitä näyttää!
Siis en suosittele varsinkaan jos tekee heti kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Jos jonkun viikon odottaa niin sitten tulee kyllä selvä plussa, mut muuten noi testit on anaalista.

ok, kiitos, mulla ei oo kalliimmatkaan testit näyttäny oikein heti kun on myöhässä, niin ei kai ne juuri eroa:)

No mä tiedän monia ketkä saaneet haamuja noilla vaikka eivät raskaana ole olleetkaan..
Osassa roi viivan paikka näkyy turhan hyvin ja hämää melkoisesti.
Ei sillä, mäkin testasin tän raskauden alussa haamun noilla ja osoittautui sitten ihan oikeaksi haamuksi kun hain kunnon testin =)
Mut jos noilla tekee, suosittelen et oottaa sen muutaman päivän ainakin et tulee ees jonkunlainen haamu, eikä pettymyksiä sitten!

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
ok, kiitos, mulla ei oo kalliimmatkaan testit näyttäny oikein heti kun on myöhässä, niin ei kai ne juuri eroa:)

No mä tiedän monia ketkä saaneet haamuja noilla vaikka eivät raskaana ole olleetkaan..
Osassa roi viivan paikka näkyy turhan hyvin ja hämää melkoisesti.
Ei sillä, mäkin testasin tän raskauden alussa haamun noilla ja osoittautui sitten ihan oikeaksi haamuksi kun hain kunnon testin =)
Mut jos noilla tekee, suosittelen et oottaa sen muutaman päivän ainakin et tulee ees jonkunlainen haamu, eikä pettymyksiä sitten!

näin on, yleensä sitä on liian hätäinen ja tulee turhia pettymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
En vastaa tähän mutta kysyn tähän samaan että onko luotettavia RFSU:n esim. cittarissa myytävät? Oli meinaan tosi halpoja kun 2kpl 4,40?

Ei.
Ne näyttää mitä näyttää!
Siis en suosittele varsinkaan jos tekee heti kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Jos jonkun viikon odottaa niin sitten tulee kyllä selvä plussa, mut muuten noi testit on anaalista.

hmm..itse sain rfsu:n testillä plussan ja seuraavana aamuna aconin herkällä negan..ja olin siis raskaana ja lapsikin on jo 5kk..mutta sellanen ns.viivanpaikka on kyllä helposti saatavissa tohon rfsu:ntestiin.

Yhteistyössä