M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:En vastaa tähän mutta kysyn tähän samaan että onko luotettavia RFSU:n esim. cittarissa myytävät? Oli meinaan tosi halpoja kun 2kpl 4,40?
Alkuperäinen kirjoittaja haamuilija:malviina,mie testasin sellaisella juuri aamulla haamun ja ovat minusta ihan luotettavia,ovat näyttäneet kaikki raskauteni "oikein"
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:ok, kiitos, mulla ei oo kalliimmatkaan testit näyttäny oikein heti kun on myöhässä, niin ei kai ne juuri eroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:ok, kiitos, mulla ei oo kalliimmatkaan testit näyttäny oikein heti kun on myöhässä, niin ei kai ne juuri eroa![]()
No mä tiedän monia ketkä saaneet haamuja noilla vaikka eivät raskaana ole olleetkaan..
Osassa roi viivan paikka näkyy turhan hyvin ja hämää melkoisesti.
Ei sillä, mäkin testasin tän raskauden alussa haamun noilla ja osoittautui sitten ihan oikeaksi haamuksi kun hain kunnon testin =)
Mut jos noilla tekee, suosittelen et oottaa sen muutaman päivän ainakin et tulee ees jonkunlainen haamu, eikä pettymyksiä sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Onko noi halpa-testin raskaustestin hyviä?ne liuskat ois 3e nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Onko noi halpa-testin raskaustestin hyviä?ne liuskat ois 3e nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:En vastaa tähän mutta kysyn tähän samaan että onko luotettavia RFSU:n esim. cittarissa myytävät? Oli meinaan tosi halpoja kun 2kpl 4,40?
Ei.
Ne näyttää mitä näyttää!
Siis en suosittele varsinkaan jos tekee heti kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Jos jonkun viikon odottaa niin sitten tulee kyllä selvä plussa, mut muuten noi testit on anaalista.