Raskausviikko 7, eikä juuri mitään oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pemppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pemppu"

Vieras
Edellinen raskaus päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja pahoinvointi loppui ihan yhtäkkiä. Nyt ei ole pahoinvointia lainkaan ja pelottaa, että onkohan sikiö edes elossa. Eipä juuri muitakaan oireita ole. Vähän on nännit kipeänä, siinä kaikki. Epätietoisuus on raastavaa! Ensi viikolla on vasta ultra. Onko muilla ollut vähä oireista raskautta?

:wave:

Mulla oli oireeton raskaus.. Ainoo millo alko huomaa et on raskaana oli et maha alkoi kasvaa ja sit ne potkut yms..

Miulla on kaks lasta enkä koskaan ole podennu mitään äglö aamupahoinvointii tai 24/7 pahoinvointia. :)

Ihmiset on erilaisia kuten myös raskaudet.. et älä turhaan stressaa..

Esikoistani kun odotin olin kellon ympäri niin huonovointinen että en pystynyt käymään edes töissä. Pahoinvoinnin jälkeen tulivat selkä kivut ja jousuin jäämään varhaistetulle äitiyslomalle.

Nyt toista odottaessa ei tietoakaan pahoinvoinnista, tai mistään kivuista:D nyt rv 17+2 ja masu kasvaa ja potkut tuntuu:)

Tsemppiä siis sinulle myös, uskon että varmasti ajatuksia on monenlaisia päässä kun ei ole oireita,mutta yritetään olla iloisia ettei niitä ole vaan pystyy nauttimaan olostaan..;)

Mulla on esikoisesta ollut oikeastaan aika oireeton raskaus. Tai oireet oli todella vähäisiä, mulla lakkasi esim. suklaa maistumasta ihan kokonaan. Mutta siis ei ollut pahoinvointia ta mitään. :)

Minulla on kaksi oireetonta raskautta takana. Ainut ,että lopussa tuli närästystä.
Toinen raskaus kerkisi minulla rv 18 asti ,ennekuin tajusin edes olevani raskaana.Senkin tajusin kun rupesin tuntemaan liikkeitä.
Kolmannessa raskaudessa sitten olikin kaikkea kränää ja pahaa oloa noiden kahdenkin edestä.
Kaikki raskaudet ovat erilaisia,ja se ,että ei ole oireita ei tarkoita,että alkio ei olisi elossa.

Mullakin viikko 7 ja oireet ovat lähes olemattomia. Välillä hieman pahaa oloa ja välillä masua vähän nippailee. Aika tuskastuttava olo että onko jotain vialla. Esikoisesta kun oli kaikenmaailman oireet hyvin voimakkaina.

Mullakin viikko 7 ja oireet ovat lähes olemattomia. Välillä hieman pahaa oloa ja välillä masua vähän nippailee. Aika tuskastuttava olo että onko jotain vialla. Esikoisesta kun oli kaikenmaailman oireet hyvin voimakkaina.

Sama juttu. Esikoista kun odotin, niin voin todella pahoin ja oli kaikki klassisiset oireet. Ja keskenmenojakin muutama tässä takana, niin kyllähän tämä pelottaa että onko kaikki ok. :/

Älä turhaan stressaa. Voi aivan hyvin olla ihan normaali raskaus. Itse nyt viikolla 28 eikä edelleenkään mitään oireita (ellei siis liikkeitä ja mahan kasvua arpineen lasketa). Muistaakseni joskus viikolla 13 rinnat kipeytyivät, mutta sekin loppui siinä puolivälin tienoilla. Muutenkin olen voinut aivan loistavasti. Toivotaan, että saat ultrasta hyviä uutisia!

Yhteistyössä