raskausviikkojen laskeminen

Bubblemachine

Jäsen
19.04.2011
631
17
18
Kävin tänään varhaisultrassa neuvolan kautta julkisella puolella. Omien laskujen mukaan ois 8+jotain viikot, menkkojen mukaan 10+jotain (neuvolakortissa tämä) ja tuon ultran mukaan 8viikko.

Edelliset menkat oli 3.5, kierto 33-44, positiivisen testin tein 13.6(kp 42), neljä päivää ennen tuota oli vielä nega(kp 38). Digillä sain sen raskaana 1-2viikkoa ja tuolloin oli yhdynnästä se kaksi viikkoa, eli toukokuussa yhdyntöjä 15-17.5 ja 29-31.5.

Selittäkää mulle miksi se lääkäri pyysi varaamaan uuden ajan parin viikon päähän koska nuo raskausviikot heitti 2 vkoa? Minun järjen mukaan ne oli ihan oikeat viikot kun miettii yhdyntöjä ja kierron pituutta. Ja kyllä tietävät että kierto pitkä/epäsäännöllinen. Ja jotain sanoi että kahden viikon päästä jotta näkee kasvaako oikein..

Lisäksi lääkäri oli ulkomaalainen ja sai vasta kolmannen ultran toimimaan joka oli tietysti vuosimallia suo ja kuokka :/ ja minä sain nähdä alkiota/sikiötä n.3sekunnin ajan. Ja ei puhettakaan mistään kuvista, sanoi kuitenkkin että se liikkuu ja syke näkyy.

Onko tämä jotain helvetin hormonimyrskyä mutta tekis mieli niin varata aika yksityiseltä..

Yhteistyössä